Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En we blijven aftellen ... (nog een en ander te regelen)

  19-3-2012 10:54:08
Liefste bruidjes en bruidegommen,

Eerst en vooral wil ik mijn vreugde delen. Dit weekend heb ik eindelijk schoenen gevonden. Ben ook onze trouwringen gaan afhalen (en wat zijn die toch mooi).

Met nog 45 dagen op de teller begint het in te korten. Alle gasten hebben bevestigd dus dat is een zorg minder.

Binnenkort nog eens samenzitten met de traiteur, de bloemist, de dj en de fotograaf om alles tot in detail te plannen.

Zaken die ik nog moet regelen:
- schoenen voor de dochter,
- juwelen (hoewel ik enkel voor een mooie halsketting zou gaan),
- shawl of jasje, voor het geval het toch nog wat kouder zou zijn dan verwacht of gehoopt,
- locaties vinden voor fotoshoot.

Heb al de doosjes voor onze bedankingen (doosjes gevuld met pralines omdat de meeste gasten echte zoetebekken zijn). In de week voor de trouw eens langs gaan om de pralines te gaan halen en zelf de doosjes opvullen.

Zou ik mogelijks iets kunnen vergeten hebben?

Heeft er trouwens ook iemand een idee waar ik een mooie shawl of jasje zou kunnen vinden. Bij voorkeur in het zwart (omdat ik een knalrood kleed zal aanhebben en zwarte schoenen).

Evelien

Evelien
4-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1002


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-3-2012 16:07:26

Amai, jij hebt flinke gasten die allemaal keurig op tijd iets laten weten!



Evelien
4-5-2012
 Meld misbruik22-3-2012 20:34:12

Rebecca,

Ik kan zeggen dat ik er eerder een klein aantal heb. Wordt maar een feestje met 34 personen (onszelf bijgerekend).
We (alé ik vooral) willen wel een feestje want anders komt dat er niet van. Eens samenzitten met iedereen die ons echt lief is.

Evelien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...