Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

My mnm's

  19-3-2012 9:55:50
Hallo,
Iemand die ook gepersonaliseerde mnm's besteld heeft via de website?
Enig idee hoe lang dit duurt voor dat geleverd wordt en wat kost dat ongeveer?
Thxie!

Stephanie
28-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1167


Grace
28-4-2012
 Meld misbruik19-3-2012 10:31:58

Hallo

De prijs staat gewoon op de website hoor! Wij vonden dit ook wel een heel leuk idee maar uiteindelijk kwam dit wel heeel duur uit. Over de levertijd weet ik niets. Wel weet ik dat hoe meer je bestelt, hoe goedkoper het wordt. Niet veel goedkoper maar toch.

Grace



ruth
15-9-2012
 Meld misbruik19-3-2012 11:46:03

dat gaat lekker snel hoor,

groetjes
ruth en ward



Claire
25-2-2012
 Meld misbruik19-3-2012 12:34:46

Best is van ze per 3 kg te kopen (2 zakken van 1.5kg), dit komt het goedkoopste uit. De prijzen staan inderdaad op de website. Reken wel nog op transportkosten, die komen pas op het einde van jouw bestelling. Wij hebben voor 3 kg in 2 kleuren en met 2 verschillende tekstjes in totaal 146 euro betaald (waarvan 16 euro transportkosten).

Ze geven op de website ook een levertermijn aan als je iets in je mandje legt, standaard 10 dagen geloof ik, maar het gaat in ieder geval sneller.
We hebben ze op een zondag besteld en per credit card betaald, de dinsdag erop werd onze bestelling al verstuurd en de woensdag hadden we het al binnen. Drie dagen bij ons dus.

Wij hebben ze nog aangevuld met hartjes-smarties van bij de Ava, en ongeveer 40 gram per zakje gedaan. We hadden genoeg om iedere gast een zakje te geven.



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik19-3-2012 12:37:12

hey,

Ik heb er besteld voor mijn zoontjes zijn plechtige communie.
Een zak van 1,5kg met 2 verschillende kleuren koste ons 75€ + 13€ verzendkosten.
De m&m's hebben we binnen de week ontvangen via TNT en ze waren super goed verpakt!

Groetjes



Nancy
5-5-2012
 Meld misbruik19-3-2012 18:17:45

Hey,

Onlangs er ook besteld en héél content..2 zakken van 1.5 kg voor een totaal (alles inbegrepen) 146 euro. Wij zijn gegaan voor de 3 kleuren..de huwelijkskleuren: wit, paars en fuchia. Tussen de besteldatum en leveringsdatum zaten er 5 dagen tussen. Ze worden heel mooi gedrukt (wat wel belangrijk is) en heel stevig verpakt zodat er tijdens het transport niks kan mislopen. Wij gaan ze mengen met zilveren pareltjes van de Ava.
Groetjes



Stephanie
28-4-2012
 Meld misbruik20-3-2012 8:23:26

Bedankt iedereen, heb ze gisterenavond besteld, ben al benieuwd :)



Stephanie
28-4-2012
 Meld misbruik22-3-2012 17:38:17

Amai super, maandagavond besteld, donderdagnamiddag afgeleverd...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...