Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

25 februari 2012 - foto's

  19-3-2012 0:21:01
Hoi allen,

Een tijdje geleden heb ik hier het uitgebreide verslag gepost van onze grote dag.
Nu volgen de foto's! We hebben woensdag de fotografe over de vloer gehad met onze foto's.

Voor een zeer kleine selectie : neem even een kijkje op
Groetjes,
Rozemarijn.

Claire
25-2-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2119


Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik19-3-2012 5:02:26

je zag er stralend uit op jullie dag. Zeer leuke schoenen ook.

Geniet nog een beetje na.

groetjes



frida
6-2-2010
 Meld misbruik19-3-2012 7:40:17

Hele leuke foto's en leuke laarsjes !!!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik19-3-2012 8:56:33

Idd leuke enkellaarsjes!!
Mooie bruid...leuke bolero ook!

groetjes!



sara
2-3-2013
 Meld misbruik19-3-2012 10:44:12

super!
je stoffen bruidsboeket is ook super goed gelukt!



Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik19-3-2012 10:48:26

Was da een stoffen bruidsboeket? Amai k had er nog niet op gelet! Mooi zeg! En nu nog een beetje nagenieten en foto's kijken hé



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik19-3-2012 11:29:30

Hey,

waaw zo stralen!!

Echt heel heel leuk! heel veel geluk samen.


Groetjes Ellen



Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik19-3-2012 12:31:11

Hey Claire,

echt mooie foto's! Jullie straalden. Ik wist niet dat Kenny je gloednieuwe echtgenoot was:-) heb nog even samen met hem in de klas gezeten op de hogeschool:-)! geniet van jullie pasgetrouwd leven!



Claire
25-2-2012
 Meld misbruik19-3-2012 18:14:38

Hoi Jessica, hij kent nogal veel volk
En hij is mijn gloednieuwe spiksplinternieuwe echtgenoot, ook al zijn we zijn al 12 jaar samen, toch is het elke dag nog genieten.

Bedankt ook aan iedereen voor de complimentjes! Het was een geweldige dag waar we nog steeds van nagenieten. Hopelijk wordt het voor ieder van jullie een even gedenkwaardige dag!

Btw, mijn schermnaam is Claire, maar in het echte leven ben ik Rozemarijn. Claire is blijven hangen uit de tijd dat ik superfan was van Days of Thunder en Nicole Kidman geweldig vond als Claire Lewicki... Misschien moet ik m'n naam toch maar veranderen hier...



Leen
16-2-2013
 Meld misbruik19-3-2012 18:49:37

Mooie foto's en leuke bolero, vanwaar komt die?



Claire
25-2-2012
 Meld misbruik19-3-2012 19:58:53

Ik heb mijn hele outfit bij elkaar gekozen bij La Tiara in Antwerpen, inclusief lingerie, kousen en schoenen. De bolero was niet goedkoop, maar ik vond 'm geweldig. En mijn mama wou mijn hele outfit betalen, dus ik ben haar eeuwig dankbaar dat ik 'm ook kreeg.
Super aanrader, Kelly is echt een lieveke, en de collectie is geweldig mooi.



sven
10-8-2012
 Meld misbruik19-3-2012 19:59:32

hey
mooie foto's , en supermooie laarsjes heb die ook gekocht voor onze trouw

grtjs vanessa



Effie
28-4-2012
 Meld misbruik20-3-2012 1:34:31

Echt enorm mooie foto's! Jullie geluk spat er echt af! Nog een dikke proficiat en veel geluk samen! Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info