Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zilveren sandalen met hakje 5 cm

  18-3-2012 23:07:33
Beste bruidjes

Mijn beste vriendin (ook mijn volwassen bruidsmeisje) is wanhopig op zoek naar zilveren sandaaltjes (liefst met wat steentjes) met een fijn hakje van een 5 cm. Maar we vinden dit blijkbaar nergens... We hebben al zovéél winkels gedaan en nergens een mooi feestelijk schoentje... Wel met sleehak enzo maar ze draagt ook een mooi lang kleedje dus ze wil graag feestelijke elegante schoentjes... Heeft er iemand van jullie er ergens gezien??? In de buurt van Sint-Truiden, Leuven, Hasselt,...?? Ze heeft een heel zacht pistachegroen kleedje en we dachten allebei dat zilver het mooiste zou zijn.. Maar blijkbaar zijn zilveren schoenen niet in de mode dit jaar :p HELP!!! :-)

Groetjes

Katrien

Katrien
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1212


Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik18-3-2012 23:08:21

PS op internet bestellen wil ze niet want ze heeft nogal moeilijke voeten.



Jana
5-5-2012
 Meld misbruik19-3-2012 7:49:29

hey, ik ben voor mijn schoenen naar breda gereden! daar zijn superveel schoenenwinkels!! en ook in verschillende kleuren en geuren! mischien is een daguitstapje naar Breda? ben de mijne daar ook gaan halen en het was de trip waard! zoveel keuze!
groetjes jana



kelly
15-6-2012
 Meld misbruik19-3-2012 8:41:27

In nederland super veel schoenwinkels. Wij zijn onlangs naar den bosch gereden.
Je kan elke donderdag shoppen tot 21u en ook enkele zondagen open .



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik19-3-2012 8:54:45

New Look? Of Ken? die ketens hebben meestal wel mooie sandaaltjes - al dan niet met killer heels :-).
New Paris Londres zou ik zeker ook eens proberen...er is er oa ééntje in Wijnegem shopping...

succes!

groetjes



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik19-3-2012 14:50:28

http://www.elsacolouredshoes.com/collectie/22-nina-fiar...
http://www.elsacolouredshoes.com/collectie/24-designers...

Dit is een merk van bruidsschoenen en kan je in de meeste bruidswinkels wel vinden.
Of zij kunnen ze alleszins bestellen...



Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik19-3-2012 15:36:57

Rue De Brabant in Brussel kan je misschien ook je zin vinden. Ziet er helemaal geen aanlokkelijke buurt uit, maar een schat aan schoenen, voor geweldig lage prijzen!



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik20-3-2012 9:58:43

Tamaris heeft ook zilveren sandaaltjes
foto op http://www.brandos.be/tamaris/28061-38-915-imit-soft-na...
dit merk verkopen ze in veel schoenwinkels, dus misschien dat je er op die manier vindt?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...