Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste dansles achter de rug

  10-8-2006 8:19:11
Hey allemaal,

Gisteren zijn we voor het eerst gaan oefenen voor onze openingsdans. We hebben ervoor gekozen een dans op maat te laten maken en zullen die in vijf lessen onder de knie proberen krijgen.

Na een vorig berichtje hier op het forum kreeg ik wel een beetje schrik (de spontaniteit zou weg zijn) maar het was superplezant.

Het wordt een combinatie tussen rumba en swing. Het zal inderdaad ingestudeerd zijn, maar we hebben er blijkbaar wel aanleg voor en de eerste passen gingen toch al vlot.

Op naar de rest!

Groetjes,
Lieve

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 327


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik10-8-2006 9:31:11

Joepie!!! Tof dat ge der aanleg voor hebt. Wij dus neit hé. En af en toe denk ik: waar zijn wij aan begonnen? Maar ja, als we missen dan is het maar zo, achteraf zullen we er dan nog mee kunnen lachen.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Lies
2-6-2007
 Meld misbruik10-8-2006 12:38:46

Hey Lieve,

super voor je!!
Mijn vriend danst absoluut niet graag en wil dus enkel een slowtje dansen met mij. Ik zou hem graag meekrijgen naar een dansles, maar dat zit er dus niet in! Vooral geen zin, maar hij heeft er eigenlijk ook geen tijd voor. Ik heb dus maar besloten om dansles te volgen met m'n broer. Hij is m'n getuige, hopelijk lukt ons net zo goed als jullie!!

Groetjes en nog héél veel plezier in jullie volgende lessen!

Lies
02/06/07



Mieke
9-9-2006
 Meld misbruik21-8-2006 10:43:42

Dag Lieve,

Waar volg je die dansles? Wij trouwen op 9/9 dit jaar, minder dan 3 weken nog, en zouden ook graag een paar lessen volgen, onze openingsdans is nl niet echt een klassieke slow...
Bedankt!
Liefst in Oost-Vlaanderen?



Liesbeth
30-6-2007
 Meld misbruik15-9-2006 11:41:22

Hey Lieve,

Wij zijn ook op zoek nr proffesionele begeleiding voor onze openingsdans. Maar waar vinden we die?
De meeste dansscholen in onze buurt geven geen privéles.

Groetjes
Liesbeth


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...