Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

catering

  1-7-2004 10:01:19
hallo,

wij denken eraan om voor het avondfeest geen all in formule te nemen maar menu en drank apart.Iemand hier ervaringen mee?pro of contra's?
Alvast bedankt,
wendy

Wendy
18-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 968


Joke
9-7-2005
 Meld misbruik1-7-2004 18:16:09

Hallo
Ik denk dat het er een beetje van af hangt, hoe jullie familie is, drinken ze veel? Blijven ze lang?
De helft van onze familie zijn echte plakkers, tot in de vroege uurtjes, dus nemen wij een dranken forfait, dan ben je ook zeker van je prijs die je betaald, anders betaal je voor een cola 2 euro. Ook in de feestzaal, als je niet met forfait werkt, nemen ze de drank sneller weg, bv als je glas nog half vol is, goede winst voor hun, maar met een forfait, gaan ze da ni doen, want das tegen hun eigen winkel.
Hopelijk heb je hier iets aan.
Groetjes Joke



Wendy
18-6-2005
 Meld misbruik2-7-2004 14:47:15

Hallo joke,

bedankt voor de info maar we hebben ondertussen de zaal vastgelegd met all in formule

Groetjes Wendy



Tim
9-7-2005
 Meld misbruik2-7-2004 20:56:48

Graag gedaan
Groetjes Joke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...