Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress de laatste dagen

  9-8-2006 22:12:07
Hallo mede-bruidjes,

Voor ons nog 3 dagen!!! Hoe gaat het met de andere koppeltjes die hun huwelijksdag steeds dichterbij zien komen?

De laatste dagen heb ik zoveel stress gehad. Ik heb mij voornamelijk zorgen gemaakt over dingen waar ik niet veel aan kan veranderen en dat nu net het frustrerende. Ik heb mij namelijk nogal opgejaagd in
(1)het slechte weer dat ze voorspellen voor zaterdag,
(2) het feit dat ik heel veel last heb van acné en ik had gehoopt toch die dag er voor één keer stralend uit te zien en
(3) omdat ze nog steeds aan het werken zijn in het portaal van de kerk en het daar dus vuil is en vol machines en hekkens staat.

Gisteren zat ik er echt door... gelukkig is er mijn verloofde die er steeds in slaagt mij er weer bovenop te helpen. Nu ben ik nog meer overtuigd dat hij het beste is wat mij ooit kon overkomen en ben ik echt blij dat ik binnen drie dagen zijn vrouw wordt!


Groetjes
Caroline

Caroline
12-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 761


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-8-2006 7:55:26

Hey meisje,

de mensen rondom mij houden mij voor dat ik moet GENIETEN van de voorbereidingen en dat het veel te snel voorbij zal zijn... Toch is dat vaak moeilijk en kan ik er volledig inkomen dat jij zulke dingen niet leuk vindt. Maar meisje, het zijn allemaal details! Het weer is niet zo belangrijk, jouw acné zullen de mensen niet opmerken, je zal vanzelf stralen en eens binnen in de kerk weet niemand meer dat er buiten werken zijn!

Veel succes op jullie grote dag!
Lieve



Veroniek

 Meld misbruik10-8-2006 9:11:54

Dag Caroline

Ik heb dezelfde mening als Lieve. Alles zal wel goed komen! Je moet er echt van genieten, je maakt dit maar 1 keer in je leven mee en naar het schijnt is het zo rap om. Dat zijn maar details, die je misschien binnen X aantal jaar niet meer weet... ;o) Dit is de raad die ik altijd meekrijg...

TOITOI en alles komt goed! (zegt de grootste piekeraar van het land... Ben eens benieuwd hoe het bij mij zal zijn...)

Groetjes en veel succes nog!
Veroniek
20 07 2007



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik10-8-2006 9:33:57

Hey

Dat zijn idd dingen dieje niet kan veranderen, dus je moet je energie echt niet daarin steken. Concentreer je op de leuke dingen van die dag. Dat kleed aandoen, alle mensen die daar voor jou zijn, je ventje in zijn kostuum, je geloftes, het uitwisselen van de ringen,...

Veel succes

Vicky
09.09.06



Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik10-8-2006 10:12:30


Hey,

Ik begrijp je ook wel hoor ! ik ben ook zo'n stresskonijn, ik kan me druk maken in niets en vanalles maar dat is gewoon omdat ik graag heb dat alles vlekkeloos verloopt.

Bij ons in de gemeente ligt ook heel het kerkplein nog open, er is voorzien dat het tegen eind augustus zal klaar zijn! Ik hoop dat het gaat lukken maar anderzijds is het waar wat Lieve zegt...de mensen gaan dat niet eens merken...ze komen voor jullie,..en mooi of slecht weer, acne of niet, werken of niet, iedereen zal vinden dat jullie er sowieso prachtig uitzien !

Gewoon genieten !

Liefs
Ann-Sophie
09.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...