Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

receptieprobleem?

  17-3-2012 11:52:38
hoi,
ik zit met een vraagje:
Ik hoor van de meeste mensen dat er 2 recepties worden voorzien.
Zou da vreemd zijn moesten wij werken met 1 receptie van 17u30 tot 19u30 en dan een deel
van de gasten die enkel maar uitgenodigd zijn voor de receptie naar huis te sturen,
om dan te kunnen overgaan naar het avondfeest?
doordat wij nie zoveel mensen hebben voor de receptie.



sofie
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1124


freyja
30-6-2012
 Meld misbruik17-3-2012 12:18:41

Wij doen dit ook, om dezelfde reden. Was zelfs op voorstel van de zaal, dus denk niet dat het raar is...



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik17-3-2012 12:19:01

Hey

Wij kiezen ervoor om geen aparte receptie te houden, omdat het zo al duur genoeg uitkomt.
Maar moesten we dit wel doen, dan doen we het ook op de manier die jij voorstelt... Alle gasten tegelijk vragen en diegene die niet blijven voor het avondfeest gaan dan naar huis als de rest aan tafel schuift. Perfect mogelijk!
Succes nog!



hanne
3-9-2011
 Meld misbruik17-3-2012 12:29:44

Wij hebben het zo gedaan en niemand vond dat vreemd. Doen dus! Groetjes



sarah
24-8-2012
 Meld misbruik17-3-2012 12:35:09

Bij ons is het ook zo hoor :-)



Eline
7-7-2012
 Meld misbruik17-3-2012 12:46:57

Wij doen het ook zo. Probeer wel wat tijd te voorzien tussen de receptie en het begin van het avondeten, het duurt wel eventjes voordat iedereen echt weg is.



Elke
3-8-2012
 Meld misbruik17-3-2012 13:16:11

Dat wordt vaak gedaan, dus je kunt het zeker doen. Maar wij doen het bewust niet. Dat niemand van de gasten dat vreemd vindt, dat geloof ik niet. Afhankelijk van hoe veel volk er komt, moeten gasten van enkel receptie, samen met de andere gasten, soms tot een uur in de rij staan om het trouwkoppel te feliciteren, en na 2 drankjes en wat snelle hapjes bij wijze van spreken, wordt verwacht dat ze toch snel weer weggaan, want het echte feest zal beginnen. Ik vind het dus niet vreemd dat 'het wel eventjes duurt voordat iedereen echt weg is' en het komt naar mijn ervaring op veel gasten dus niet zo leuk over. Maar dat is maar mijn mening, en je moet op jullie dag doen waar jullie je goed bij voelen.



Vicky
30-6-2012
 Meld misbruik17-3-2012 16:58:40

Hallo

Wij hebben het andersom gedaan. Wij nodigen om 18 uur gasten uit op het avondfeest en dan om 21 uur komen nog gasten die blijven voor het dansfeest met dessertenbuffet.
Zij blijven dan zolang ze willen. Wij vonden het niet fijn om mensen naar huis te moeten sturen. Zo kunnen ze blijven zolang ze willen en kunnen we toch de prijs wat drukken :)

Maar het wordt inderdaad nog steeds vaker gedaan dat de mensen allemaal voor de receptie uitgenodigd worden en dan naar huis gaan als het avondfeest begint!

Nog veel plezier!
Groetjes
Vicky



Nikki
22-6-2012
 Meld misbruik18-3-2012 0:30:49

Hallo,

Mensen kennen op een receptie de etiquette wel hoor :)
Zet op het kaartje tot hoe laat de receptie duurt.
Zorg dat de opdieners om 19.15u de laatste maal rond gaan met drank en hapjes en laat ze dit hier duidelijk bij vermelden.
Wij zijn overlaatst met het werk ook naar een trouwreceptie geweest en wisten duidelijk wanneer het afgelopen is en dat het avondfeest voor vrienden en familie was.



Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik18-3-2012 8:19:31

wij doen het ook andersom; we wouden 's avonds niet met 5 man op de dansvloer staan. we eten met een 30tal man en dan komt iedereen om 20.30 voor het dessertbuffet en dan dansfeest, op die manier kan iedereen lekker lang genieten en naar huis gaan wanneer ze willen.

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...