Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Babysit

  16-3-2012 20:26:53
Hey bruidjes

Ik heb een vraagje, aangezien iedereen van de familie op ons trouwfeest
zal zijn, hebben we een babysit nodig. Wat doen jullie zoal? Ik weet me
echt geen raad en zoek een betrouwbare babysit. Hoe pakken jullie dat aan?
Of waar hebben jullie een babysit gevonden??

Vele groetjes van mij xxx Gwenda

gwenda
20-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2072


tima
8-9-2012
 Meld misbruik16-3-2012 21:03:14

wij nemen of de dochter van een vriendin van mijn ouders ofwel gaan we voor een meisje van de gezinsbond die we dan al een paar keer laten komen als we vrijgezellen hebben of als we eens willen gaan eten zodat hayden haar goed leert kennen wij gaan wel vragen voor iem met auto rijbewijs zodat ze kunnen vertrekken van het feest als hayden te moe wordt



Romina
6-7-2012
 Meld misbruik16-3-2012 22:24:15

Hey hey

Hier zal het waarschijnlijk de dochter van onze onthaalmoeder worden. Is ongeveer 18 en véél ervaring met kindjes én met die van ons. Nu weet ze nog niet wanneer haar vakantiewerk start. Weet ik binnen dit en een maand. Als ze dan moet werken (horeca dus ook 's avonds) dan gaan wij ook gaan voor eentje van de gezindsbond en laten we ze ook een paar keer op voorrand komen.
We zijn hier wel van plan om zelf even met de kindere naar huis te komen, of een van ons, zodat we ze zelf in bed kunnen leggen. Wonen niet zo ver van de feestzaal.

Groetjes.



Jessy
16-6-2012
 Meld misbruik16-3-2012 22:26:14

Wij gaan ook, net zoals Tima, wrs iemand van de gezinsbond al eens laten komen op voorhand. De andere mogelijkheid is nog dat we mijn nicht haar schoonmoeder gaan inschakelen. Ik kom daar heel af en toe is met mijn nicht en haar dochtertjes zitten daar ook regelmatig en weet dat ze goed is voor hen. Maar we zijn er ook nog niet helemaal uit.

grtz



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik17-3-2012 9:52:53

Wij nemen gewoon een babysit van de gezinsbond. Wij maken daar al jaren heel regelmatig gebruik van en ben er erg tevreden over. We hebben er een drietal die regelmatig komen en een van hen komt heel de dag met ons mee en blijft ook op hotel overnachten, zij deelt een kamer met mijn zoontje.
Ik vind via de gezinsbond erg handig, omdat zij op voorhand de babysits screenen en je bent verzekerd, mocht er een ongeval gebeuren (je familiale verzekering dekt zoiets niet!)



gwenda
20-7-2012
 Meld misbruik17-3-2012 10:53:56

Bedankt voor de reacties. Zal ofwel een vriendin van mijn nichtje worden, of zoals jullie iemand van de gezinsbond. Das wel handig dat de persoon die oppast verzekerd is. Bedankt allemaal alvast, vele groetjes van mij



tamara
30-3-2012
 Meld misbruik17-3-2012 11:51:54

onze 2 dochters beleven gewoon alles mee, ze zijn 2,5 en 1 jaar.we hebben daar een ruimte apart, waar we 2 reisbedjes zullen zetten, indien ze dan echt moe zijn, dat ze daar kunnen slapen, weg van de luide muziek.
we gaan dan regematig kijken en hebben bij ons in de zaal onze babyfoon met schermpje.
er zijn genoeg mensen die helpen kijken voor hen (mijn zus, mijn moeder, mijn 2 schoonzussen)

ik wil niet dat mijn 2 meisjes ontbreken op deze speciale dag.




Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik17-3-2012 16:18:22

Bij ons gaan de kindjes zo lang mogelijk blijven. Wanner ze moe worden brengt mijn mama ze naar het beste vriendinnetje van ons dochtertje, de oudste. Ook ons zoontje, de jongste kent hen voldoende om mee te gaan.



Miranda
1-9-2012
 Meld misbruik17-3-2012 20:11:56

Dat was eerst ook een enorm probleem bij ons. Iedeeen waar ons dochter kon blijven is natuurlijk op het feest. Nu hebben we wel heel veel geluk, waarvan wij eerst niets wisten bij het vastleggen van de feestzaal. De eigenaar heeft sinds vorig jaar van de verloren ruimte boven de zaal een soort loft gemaakt. Deze stelt hij nu gratis ter beschikking enkel bij huwelijksfeesten speciaal voor het koppel. Wij dus gevraagd als het mogelijk was dat onze dochter er ook bleef overnachten en dat bleek geen probleem te zijn. Dus onze dochter is nu lekker lang bij ons op het feest en 's nachts dus ook. Nu ja, van een huwelijksnacht is dan geen sprake, maar toch liever zo, dan onze dochter bij een wildvreemde achter te laten, die ze ook heel waarschijnlijk maar 1 keer te zien krijgt.



gwenda
20-7-2012
 Meld misbruik18-3-2012 18:25:56

Ik zou ze ook wel zolang mogelijk bij ons proberen houden, maar we zullen ze dan naar iemand moeten brengen, want een aparte ruimte waar ze kunnen slapen is er niet echt aan onze feestzaal. Het zal zijn eigen wel uitwijzen zeker die dag, als ze moe worden dan laat ik ze ophalen of zo.



elien
22-9-2012
 Meld misbruik25-3-2012 13:15:37

Bij ons slaapt hij bij een vriendin van mn zus ofwel bij de dochter van een collega van mijn partner. want wij hebben zo geen goeie slaper en in zo"n kamerke naast de zaal da zou toch ni lukken...kzou ook ni graag weggetrokken zijn uit een tof feest om naar mn bed te moeten é...daardoor blijft hij tot het einde van de receptie en dan gaat hij mee met één van de twee meiden. hij is daar al eens geweest en hij kent ze dus wel. nu twijfelen we nog als ze bij hun gaan slapen of als we ze gaan laten inslapen bij ons thuis...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...