TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kris
25-8-2006
|
9-8-2006 22:21:25
Hey vicky,
Ik herken jouw gevoel helemaal. Ik heb ook een nooit te vergeten vrijgezellenavond gehad, twas 6 uur s' morgens als we in ons bedje lagen. Iedereen leeft zo echt mee,kijken ook uit naar 25 augustus. Ik ben gisteren mijn kleedje de laatste keer gaan passen en heb het mogen meebrengen naar huis. Ik voel mij zo anders als ik dat kleedje aanheb, voel mij enorm fier. Ook bij ons is het een jaar van verandering. Hebben eind maart een stuk bouwgrond gekocht waar we volgend jaar gaan op beginnen bouwen, 25 augustus de trouw en hopelijk worden we snel zwanger. Als ik volgend jaar eens ga weerblikken zal er al veel veranderd zijn in ons leven MAAR vindt dit helemaal niet erg
Groetjes Kris 25/08/06
|
|
Lieve
1-9-2006
|
10-8-2006 8:08:13
Hey,
als ik dit lees, begin ik spontaan te glimlachen. Bij ons nog 22 dagen... Door een paar tegenslagen hier en daar heb ik dat gevoel nog niet, maar ik hoop dat het wel komt.
Inderdaad, mijn verloofde begint ook te beseffen dat het bijna zover is en nu 'spartelt hij niet meer tegen' als hem mee wil nemen om iets te regelen. Dat alleen al is geld waard!
Ik zou zeggen, geniet lekker verder en maak er een prachtige dag van!
Groetjes, Lieve
|
|
Ann-Sophie
9-9-2006
|
10-8-2006 10:27:23
Hallo,
Net zoals Vicky en vele anderen hier voel ik me ook zalig, ik heb ook een intens gelukkig gevoel in die laatste rechte lijn naar ons huwelijk.
Ok ja hier en daar zijn er nog eens spanningen om wat praktische dingen die nog moeten geregeld worden maar gelukkig helpt iedereen mee, ook mijn ventje ziet nu in dat het begint te korten en deze week heb ik dan ook genoten als we samen de laatste misboekjes hebben afgewerkt.
Ook iedereen begint nu direct over den trouw en ze zeggen allemaal dingen al : "doe dat goed hé", "t begint te korten hé", "nog eventjes en de grote dag is daar",.... iedereen begint ook vragen te stellen over mijn kleed, de auto, de feestzaal,....
Het leeft bij ons maar ook bij al degenen die rond ons staan.
En ik geniet ervan !
Allemaal veel succes en plezier!
Ann-Sophie 09.09.06
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
11-8-2006 12:38:35
Dag Vicky,
Ik kreeg ook spontaan een glimlach op m'n gezicht toen ik je berichtje las! Zo herkenbaar! En pas op, dat gevoel gaat niet over eens je getrouwd bent hoor, bij mij duurt het maar voort :-) 'k Ben eigenlijk nog altijd aan 't nagenieten. Elke keer als ik de foto's zie, of de film dan beleef ik alles weer opnieuw. Maar binnenkort zal 't misschien veranderen, want ik heb iets nieuws om gelukkig over te zijn... ben namelijk 10 weken zwanger! Dus volgend jaar, rond onze eerste huwelijksverjaardag, mogen we onze eerste spruit verwelkomen! Dus momenteel heb ik een nieuw forum gevonden op Zappybaby! Misschien kom ik jullie daar binnenkort ook wel tegen?
Nog veel geluk iedereen!
Groetjes,
Sylvie 11/03/06
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|