Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoerprobleem :-(

  16-3-2012 13:40:18
Hoi meiden!

Met nog 77 dagen op de teller is eigenlijk alles zo goed als in orde.Enkel over het vervoer heb ik me al in allerlei bochten gewrongen maar ik vind maar geen oplossing!! :-(

Ik wil geen 800 euro geven om een leuke bus te huren, want dat vind ik echt geld weggooien. We hebben ze trouwens maar nodig voor een uurtje en om amper 2 km mee te rijden. (enkel van ons thuis naar stadhuis en terug..)

Ik had eerst een aantal dezelfde auto's geregeld. Voor ons, de ouders en de getuigen. Maar mijn mama vindt dat de grootouders niet echt meer in staat zijn om nog zelf te rijden/volgen en dus ook vervoerd moeten worden. ik snap haar daarin, maar op die manier moet ik nóg 3 extra auto's vinden en die ga ik nooit meer allemaal dezelfde kunnen vinden!

Ik heb al een paar keer prijsgevraagd voor een leuk bus, maar dit is telkens voor 4 uur.. en als ik dan een prijs vraag voor 1 uur kan het niet, want het zijn vaste prijzen voor 4 uur.. ja seg! ik ga geen 800 euro betalen voor een bus die ik maar een uurtje nodig heb e..?

Kheb ook al gedacht om de mensen gewoon zelf te laten rijden en wat linten te voorzien voor hun auto's, maar ik vind het niet mooi dat de ouders enzo hun auto zelf moeten parkeren enzo.. tis veel mooier als ze allemaal netjes voor de ingang kunnen uitstappen en binnengaan..

Tantes of nonkels hebben we ook maar 3, dus ook niet genoeg om te rijden..

Heeft er iemand nog een goedkoop idee of kent er iemand een goedkopere maatschappij die bussen verhuurt?

Groetjes.x

pascale
2-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1668


Peter
14-7-2012
 Meld misbruik16-3-2012 14:13:13

Je kan eens proberen bij de gewone busmaatschappijen. Wij hebben een gewone tourbus genomen (dat scheelt enorm in prijs).
Wat ook mogelijk is; Veel scholen hebben tegenwoordig een schoolbus, maar die is eigenlijk van een busmaaschappij. Vaak zijn dit witte bussen en meestal zijn deze vrij in het weekend. Je kan ook rechtstreeks scholen contacteren die hun schoolbus in eigen beheer hebben en het zo vragen.



Eva
23-3-2012
 Meld misbruik16-3-2012 14:20:53

Goh wij laten iedereen gewoon zelf rijden hoor. 'k Heb zelf nog nooit meegemaakt dat er vervoer werd geregeld voor de gasten.



Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik16-3-2012 14:31:20

Wij hebben een gewone reisbus geregeld om mensen naar de feestzaal te voeren, want we hebben veel gasten uit het buitenland. Is nog steeds niet spotgoedkoop, maar veel beter van prijs dan die ceremoniebussen.



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik16-3-2012 14:41:18

Wat denk je van een huifkar? Bij ons is alles binnen een straal van 2 km te doen en wij vonden het ook te duur om daar een bus voor te huren. Zoals je zegt: dit kost veel voor de beperkte tijd en afstanden waarvoor je die nodig hebt.
Wij hebben dus voor een huifkar gekozen: het is een origineel vervoermiddel (leuk voor de foto's) waarbij de hele suite gezellig samenzit. Wij hebben de huifkar zo'n 4u nodig en betalen nog geen 300 euro.



pascale
2-6-2012
 Meld misbruik16-3-2012 14:56:42

Oh ja, nog vergeten te vermelden, een huifkar is ook uitgesloten omdat mijn toekomstige héél allergisch is aan paarden.. :-s

Peter, dat is inderdaad een goed idee van die schoolbus. Daar hoor ik wel eens achter.. :-)



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik16-3-2012 15:31:41

Oeps, dat is dan inderdaad een tip waar je niet veel aan hebt :-)



Evelien
14-4-2012
 Meld misbruik16-3-2012 16:28:22

Hey Pascale,

wij hebben ook een schoolbus (een rode) gehuurd ook omwille van 't feit dat ik echt niet zoveel geld wou geven aan een retrobus. Wij huren hem de hele dag voor 300€ (benzine en verplaatsingen inclusief). Dus zeker es navragen bij gewone busmaatschappijen!

Liefs



Ellen
25-5-2012
 Meld misbruik16-3-2012 17:57:46

Wij hadden dit in eerste instantie volledig vergeten, nu hebben wij wel voor onszelf een leuk vervoersmiddel gevonden, www.vespa4four.be . We hebben dit weekend eens een afspraak om eens te gaan kijken, het is natuurlijk wel niet voor een grote groep, maar voor het bruidspaar wel een leuk vervoersmiddel!



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik16-3-2012 18:00:32

@ Ellen: en wat doe je dan met de helm?



Ellen
25-5-2012
 Meld misbruik16-3-2012 19:29:25

Heb je op de website gekeken? het is geen gewone alledaagse vespa!



rik

 Meld misbruik16-3-2012 20:17:07

hallo Pascale,

Misschien kunnen wij jullie helpen.
Wij rijden huwelijken met onze oldtimers ( vw kevers )
Zie onze link onder autoverhuur ofwel : www.defeestkever.be

We zijn van Roeselare.

Groeten,Rik.



Sara
22-9-2012
 Meld misbruik24-4-2012 12:48:08

Dag Pascale,

Heb je intussen al iets gevonden? Zo ja, wat? :-)



pascale
2-6-2012
 Meld misbruik25-4-2012 12:07:17

Hoi Sara,

Ik heb nog super veel gezocht op het internet. Ook op oldtimerforums voor busjes ed. en zo gevraagd of ze met ons kunnen rijden.
Ik heb nog super veel offertes gevraagd maar ofwel waren ze allemaal heel duur, ofwel hadden ze al andere verplichtingen op onze dag. :-(

En die 3 dezelfde auto's (witte) kunnen nu ook niet meer geregeld worden owv persoonlijke redenen bij die mensen zelf.. Dus alles sloeg tegen.

Nu heb ik dus gewoon een aantal mooie auto's uit de familie gekozen (mijn ouders, mijn zus en mijn schoonbroer) en zij gaan dus zelf rijden en nemen ook telkens een koppel mee. Ik ga de auto's ook mooi versieren met linten ed.
De auto's mogen ook voor het gemeentehuis blijven staan, dus eigenlijk is het wel mooi dat ze aan komen rijden, stoppen, auto kunnen laten staan en binnengaan.

Niet wat ik in eerste instantie wou, maar kheb ook zoiets van: we trouwen ook maar enkel voor de wet.. en voor die 1.5 km.. is het goed zo. :-)

Groetjes.x



Sara
22-9-2012
 Meld misbruik25-4-2012 13:24:15

Oké, waarschijnlijk zal het bij ons ook op zoiets uitdraaien..

Het zijn geen lange afstanden, maar zou het wel jammer vinden als de suite zelf moest rijden..

De 'goedkoopste' offerte is 800 euro.. We gaan er nog eens over nadenken dus! :-)

Groetjes en geniet van je dag!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...