Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoonmaakbedrijven auto's

  16-3-2012 9:46:39
Hallo!

Wij nemen geen ceremoniewagens, gewoon onze eigen auto. Nu vroeg ik me af of iemand bedrijven kent (misschien gerelateerd aan car wash) die je wagen vanbinnen ook een grondige beurt kunnen geven, zodat hij er weer spic en span uitziet. Misschien dat ze meer professionele apparatuur kunnen gebruiken dan mijn simpel stofzuigertje. Tips iemand? Wij wonen regio Waasland.

Grace

Grace
28-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1041


Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik16-3-2012 9:50:04

Vaak is dat een service die de carwash aanbiedt? Bij ons is dat toch zo, bij 2 van de 3 carwashen hier in de buurt... Wel op afspraak meestal.



Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik16-3-2012 10:21:12

Splash handcarwash in sint niklaas.
Zij komen zelfs aan huis! Super aanradar!

groetjes



Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik16-3-2012 15:07:09

In de carwash in Bornem doen ze dat, maar goedkoop is dat zeker niet he ('k denk dat je daar makkelijk 50 euro moet voor rekenen)... Kan je niet beter gewoon naar een carwash gaan waar je nadien ook je wagen kan stofzuigen ed? Dan is het ook ineens gedaan en 't zal je véél goedkoper uitkomen!



Claire
25-2-2012
 Meld misbruik16-3-2012 17:20:50

Wij zijn met onze wagens gewoon naar de carwash geweest. Bij ons in de buurt zijn er verschillende waar ze je wagen met de hand kuisen, en waar ze hem desgewenst aan de binnenkant ook onder handen nemen. Meestal gebeurt dit door heren van (Noord-)Afrikaanse afkomst. Het kostte ons 20 euro per wagen (terreinwagens en monovolume, kleinere auto's zijn goedkoper), en het is echt goed gedaan. Je kan er zelfs op zondag terecht. Is er bij jullie in de buurt zo geen carwash dan?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...