Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelen

  15-3-2012 18:29:50

Hey Bruidjes

Heb momenteel nog 266 daagjes op de teller, soms voelt het aan dat de tijd echt niet voorbij gaat.

Ik heb dit gevoel sinds ik mijn trouwkleed heb gekocht, maar ja het lange wachten wordt beloond zeker.

Ik heb namelijk mijn trouwkleed gekocht bij Robel in Roeselare, maar vond daar niet echt de geschikte juwelen…
Hebben jullie soms adresjes waar ik mijn juwelen kan kopen? (In de regio Kortrijk/Waregem/Gent)

Alvast bedankt!

Groetjes,

Fleur


Fleur
7-12-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1345


Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik15-3-2012 18:49:12

ikzelf ben van hasselt en ga je met plaatselijke winkels niet kunnen helpen.
als je echter het vertrouwen hebt in online kopen, kan ik volgende websites wel al geven:
lemony.nu
etsy.com
Ik heb hier op het forum al gelezen dat bruidjes heel content zijn van deze websites en heb er zelf ook al mooie dingen gezien (volgende week vrijdag ga ik mijn kleed voor de eerste keer passen dus dan kan ik eens een foto nemen vn mezelf in t kleed en zien wat ik nog zou willen )
Veel succes nog!



tine
14-8-2010
 Meld misbruik15-3-2012 19:20:20

filipa maakt ook bruidsjuwelen, als er in haar shop niets naar je zin staat, maakt ze ook volledig naar jouw wensen een setje.
heb er reeds meerdere keren juweeltjes gekocht, altijd prima in orde!
http://www.tohaveandtohold.be/



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik15-3-2012 20:46:50

ik heb de mijne gevonden/gekregen uit de swarovski winkel. ze zijn iets duurder maar wel suuuper mooi



Elke
3-8-2012
 Meld misbruik15-3-2012 21:44:22

Ik weet niet goed wat jouw stijl is, maar ik heb vorige week mijn juwelen bij twice as nice in de K in Kortrijk gekocht (setje oorringen, ketting, armband). Ze zeiden dat ik al de tweede was die dag voor een trouw. Maar echt trouw-trouw juwelen hebben ze daar niet natuurlijk. Maar ik was nu net op zoek naar een alternatief.



Aiyesha
7-12-2012
 Meld misbruik15-3-2012 22:55:19

Hoi Inderdaad, de tijd gaat precies niet vooruit. Maar toch voor we het weten is die mooie dag zo voorbij. Voor mij ook nog 266 dagen ;) Waar geef jij je avondfeest? De onze gaat door in domein De Vossenberg in Hooglede. Groetjes Aiyesha



sofie
24-3-2012
 Meld misbruik16-3-2012 7:21:18

ik vond niks in de streek dat paste bij mijn jurk, dus bestelde ik mijn juwelen bij
lemony.nu en ik ben er super tevreden van.



Fleur
7-12-2012
 Meld misbruik16-3-2012 7:39:46

Bedankt voor de vele reacties.
@ Aiyesha, wij geven ons trouwfeest in Maelstede te Kuurne.

Groetjes,
Fleur



Jill
9-3-2012
 Meld misbruik16-3-2012 16:52:46

Hallo Fleur,

Ik heb mijn oorringen en ketting gekocht in de Swarovski in de K in Kortrijk.

Trouwens, wij hebben vorige week ons trouwfeest gegeven in Maelstede :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...