Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 29 dagen

  15-3-2012 16:34:26
De laatste fasen van de voorbereiding zijn ingegaan :-).
Gisterenmiddag mijn proefkapsel laten doen bij "De Client" in Lochristi en 't was echt super geslaagd!!
Dan nog teruggegaan bij mijn visagiste voor een 2e proef make-up. En deze vond ik ook zeer mooi! De eerste proef was niet slecht, maar paste totaal niet bij mij... Nu ben ik voor een meer naturelle look gegaan met een mooie lippenstift en 't komt veel mooier uit! Oef! :-)
En uiteindelijk nog de kleertjes voor de bruidsmeisjes besteld bij Lovely Mariquita, echt superschattig. Ahja en mijn bruidsjuwelen zijn ook besteld, 't zijn glasjuweeltjes van Elisa Lee geworden.
Nog wat kleine dingetjes op punt stellen en 't is allemaal in orde. Jippie!

Liefs,

E.

Evelien
14-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1222


Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik15-3-2012 16:54:31

Super!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik15-3-2012 16:59:52

Evelien,
Ik tel mee af met je. Wij huwen op 14 april dit jaar al voor de wet. Duimen voor een mooi lentezonnetje!



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik15-3-2012 17:18:52

Aangezien we op dezelfde dag trouwen, tel ik ook met je mee .
Hier ook zo goed als klaar met de voorbereidingen. Ik moet nog langs bij de bloemiste om de kleur van mijn boeket te bespreken (vorm ligt vast), de defnitieve tafelschikking doen (kan pas als iedereen bevestigd heeft, heb wel al een voorlopige versie klaar) en de taxi reserveren voor de pendeldienst tussen hotel en feestzaal (maar dat kan ook pas als iedereen bevestigd heeft, want ik moet weten voor hoeveel personen). Oh ja, en de hapjes nog kiezen voor de receptie.Mijn aanstaande moet ook nog een cadeau versieren voor zijn getuige, maar da's mijn probleem niet .

En nu maar duimen voor mooi weer!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-3-2012 18:53:56

Ooh...spannend!!! :-)
Ik duim mee voor een zonnige dag! Het wordt zeker en vast super!
Nog even genieten van die laatste voorbereidingen!

groetjes!

Sandra



Ruth
23-6-2012
 Meld misbruik15-3-2012 21:30:29

Hallo!

Ik ben nog aan het twijfelen om ook eens bij De Client langs te gaan in Lochristi voor proefkapsel. Enkele vraagjes:

- Hoeveel vragen ze voor een proefkapsel?
- Proberen ze meerdere dingen tot je het gewenste resultaat hebt?

Groetjes!



Evelien
14-4-2012
 Meld misbruik15-3-2012 21:46:23

Hey Ruth,

ik wist ongeveer wat ik wou en had bewust geen foto mee omdat ik geen kopie uit een boekje wou, maar echt iets dat bij me paste. De kapper die ik had (Tim), verstond perfect wat ik bedoelde en mijn kapsel was er van de eerste keer boenk op! Ik vond het perfect! Heb 41€ betaald, niet zo weinig, maar ben dan gerust dat het mijn ding zal zijn op de trouw zelf.

Groetjes,
Evelien



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik16-3-2012 13:22:25

Hey,

nu zijn we inderdaad aan het korten...
zo spannend...

Hier moeten wel nog wat zaken op punt worden gezet... maar eerder zo kleinen details...

alvast heel veel plezier nog en heel veel groetjes Ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...