Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verrassingsfeestje 30e verjaardag

  15-3-2012 10:14:29
Hey Ladies!
Hebben jullie leuke ideetjes voor een verrassingsfeestje voor mijn fantastische beste vriendin die bijna 30 wordt? :)
Alvast een dikke merci! ;)

Veerle
2-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1340


tamara
30-3-2012
 Meld misbruik15-3-2012 11:08:26

het is te zien waar ze van houdt...

enkele ideetjes:

- upperware
- themafeest met dj
- op restaurant eten en dan dansen
- ergens in een coctailbar
- afspreken om ganse namiddag te shoppen en dan 's avonds "met zijn 2tjes" iets gaan eten, maar dan zorgen dat iedereen er is die je op het verrassingsfeest vraagt
- ...

mijn ideeënbox laat mij op dit moment in de steek...kan niet echt nog op iets meer komen...

hopelijk kan dit je al wat verder helpen



Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik15-3-2012 11:31:17

Voor een feestje niet meteen, maar ik weet wel een geweldig geschenk dat ik van een van mijn goede vriendinnen kreeg toen ik vorig jaar 30 werd: We kennen elkaar sinds we 12 zijn en zij had 30 dingen verzameld die haar deden denken aan dingen die we samen hadden meegemaakt. Ik vond dat het meest hilarische kado ooit! Gaande van pubervriendjes tot liedjes tot "de joepie" die we samen lazen, foto's van toen, een bus kleurcondishener ter herinnering aan die keer dat ik zelf mijn haar ROOD kleurde en grandioos mislukt was etc etc



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik15-3-2012 19:07:20

Enkele vriendinnen die een originele versie van haar lievelingsliedje opvoeren? Als kadootje een knip-en - plakboek van 30 fijne dingen die ze vanaf nu ongegeneerd kan doen (anti-rimpelcrème kopen, steunkousen dragen, ... , een winkel van damart binnenlopen, ...).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...