Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen knellen

  9-8-2006 15:24:38
Hallo iedereen,

Nog 3,5 weken en het is zover. Ik ben begonnen met het inlopen van mijn schoenen maar ik heb gemerkt dat ze toch serieus knellen. Kent er iemand iets om dit te verhelpen. Ik heb al bij een schoenwinkel een spray gaan halen die het leer zou versoepelen maar zo goed werkt dat nu ook weer niet. Ik heb al gehoord om er een natte doek in te steken maar dat durf ik niet goed. Stel dat het vlekken maakt op het leer.
Ik ben bang dat ik binnen een paar uur niet meer ga kunnen stappen van de zere voeten.

Linda
1-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 951


Saskia
10-3-2007
 Meld misbruik9-8-2006 15:30:56

Blijven aandoen tot je voeten er bijna afvallen. Je voeten laten genezen en dan hopen dat ze geen pijn meer doen!

Meestal moet je minstens 1 keer serieuze blaren krijgen en dan passen ze meestal als gegoten ...

Een betere raad kan ik niet geven!



Greet
2-6-2007
 Meld misbruik9-8-2006 15:49:24

Hi Linda,

Die truc met de natte handdoek heb ik ook al gehoord. Volgens mij kan dat weinig kwaad als je een propere doek en gewoon zuiver water gebruikt. Ik denk niet dat je dan vlekken krijgt. Bij mij heeft de schoenmaker mijn schoenen al eens op een toestel gezet dat het leer een beetje uitrekte omdat ze wat knelden.

Of een tweede gemakkelijker paar meenemen voor tijdens het dansfeest. Dat doe ik ook.

Greet



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik9-8-2006 17:34:50

Als je ze inloopt: strijken. Dan zwellen je voeten op door het staan en de warmte. Eens ze meegezet zijn, op de leest laten zetten bij de schoenmaker of zelf van die schoenrekkers aanschaffen. Bij de IKEA heb je er al een paar voor € 1...



Linda
1-12-2006
 Meld misbruik9-8-2006 19:18:17

Super, bedankt voor de tips.
Ga ze zeker uitproberen.



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik9-8-2006 19:41:09

Hey

Ik heb eens gehoord dat je ze moet aandoen terwijl je strijkt. Van de warmte zwellen je voeten op, en als je ze dan aanhebt knellen ze minder hard nadien.

Ik heb ook zo'n spray gekocht van Compeed. Allé niet echt een spray maar een stick. Daar meot je je voeten mee insmeren. Het voorkomt blaren. Ik heb het vant weekend getest op nieuwe schoenen waar ik al 1 keer 2 blaren van heb gekregen. En nu niks! En ik heb ze aangehad van 14u00 tot 04u00!

Groetjes

Vicky
09.09.06



An
13-8-2005
 Meld misbruik9-8-2006 19:45:44

Hoi Linda,
Je schoenen inlopen met dikke kousen aan (eventueel vochtig) dan zetten je schoenen zich ook uit. De dag zelf nylonkousen aandoen, dat voorkomt dat je voeten dan zwellen en je schoenen zouden knellen.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-8-2006 8:11:56

Hey,

ik spreek uit ervaring: die natte doek werkt echt! Ik heb het wel gedaan met bottinen, dus vlekken, daar kan ik niet over oordelen, maar het werkt wel degelijk. Nadien geen blaren meer!

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...