Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan liese architect st martens lennik

9-8-2006 13:41:09
hey liese

ik las zonet dat jullie volgend jaar in de architect trouwen. wij ook op 797. wanneer jullie?
met catering kan ik je echter niet helpen denk ik omdat we bbq gaan doen en ik zelf nog op zoek ben naar catering...

groetjes
sas 797

saskia
7-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 361

Liese
23-6-2007
 Meld misbruik9-8-2006 16:53:07

Hey Saskia,
Leuk... een feestzaalgenoot!
Wij gaan voor 23 juni en hebben momenteel het traiteurslijstje van Herlinde afgewerkt. Intussen zijn we experts in tafellakens en bestek, maar de keuze vind ik enorm moeilijk. (Enkelen onder hen doen ook BBQ hoor) Hebben jullie er eigenlijk al een huwelijksfeest meegemaakt? En hebben jullie al een DJ gekozen?

Groetjes,
Liese
23/06/07

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik9-8-2006 19:05:31

hey liese

nee nog geen feest zelf meegemaakt daar maar wel via collega alleen nog maar goeds gehoord dus dat zal wel goed zitten.
Van die van t lijstje die bbq doen wacht ik op antwoord want eentje was in verlof.
DJ hebben we ja, ale ik moet hem nog es bellen... Is iemand die dat meer als hobby doet maar doet dat super, ziet dat er altijd volk op dansvloer staat en past de muziek aan, dus niet drie slows, drie dat, drie dit,...
Wat hebben jullie nog al gedaan?

groetjes
sas

Liese
23-6-2007
 Meld misbruik10-8-2006 16:24:54

Hoi Sofie,

Wat wij al gedaan hebben... Eigenlijk ligt enkel nog maar de datum en de feestzaal vast. We hebben bijna een cateraar en bijna een fotograaf. (Vooral in de fotograaf is al veel tijd gekropen... ik pluis namelijk alle boeken uit.)
Voor de rest zijn wij vooral nog veel dingen aan het beslissen: al dan niet een ceremoniemeester, onze eigen wagen of eentje huren, foto's voor of na de kerk, uitnodigingen zelf maken of laten drukken,...
We zijn er nog niet helemaal uit.
Kledij enzo heb ik al doorgeschoven naar oktober/november.

Hebben jullie die knopen al doorgehakt? (Sinds wanneer zijn jullie trouwens verloofd?)

Nog een tip als jullie traiteurs vergelijken: ga eens langs en vertrouw niet enkel op de documentatie die ze toesturen. Vaak komen er extra'tjes bij voor servetten, personeel en glazen. En vergeet vooral ook niet te polsen naar de BTW die ze eraan toevoegen...

Greetz,
liese

Liese
23-6-2007
 Meld misbruik10-8-2006 16:25:44

Oeps, saskia ipv sofie ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...