Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Isabel

  9-8-2006 12:55:45
Hoi Isabel,

ik las in uw berichtje de vraag of wij van Aalst waren. Wel ik wel en ik ben bij een carnavalgroep maar we wonen nu in Brakel en trouwen in Mere ( Erpe-Mere) waar mijn ouders wonen.En jij ben jij van Aalst of zit je in carnavalgroep? Waar trouw jij?

groetjes,

Hilde

hilde
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 895


Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik9-8-2006 13:18:05

Dag Hilde,

Wij wonen in Aalst. Wij zijn fervente carnavalvierders maar zitten niet in een groep. Mijn vriend heeft vroeger nog bij Aléjoep (of hoe ge dat ook schrijft) gezeten, maar door ruzies enzo is hij ermee gestopt. En nu vertrekken wij altijd met een groepje van ongeveer 7 personen. Wij hebben wel hetzelfde aan, maar maken geen wagen ofzo. Wij trouwen voor de kerk in Bambrugge. Mijn ouders wonen daar he. Het stadhuis is wel in Aalst zelf.

Groetjes!
Isabel

ps: Ben wel altijd naar Mere naart school geweest, in t klooster he.. :p



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik10-8-2006 12:03:54

Hey,

Wij wonen in Ninove, maar vieren ook altijd met een 7-tal carnaval in Aalst. We trouwen in Denderwindeke voor de kerk en in Ninove voor de wet.
Een vraagje aan Hilde : trouwen jullie op 09/09/06 in Mere en komen Marc en Isabelle dan zingen?
Ik zou ze namelijk graag eens aan het werk zien en weet niet of je het erg zou vinden als we even een kijkje komen nemen in de kerk.
Alvast bedankt!

Groetjes, Sissi



hilde
9-9-2006
 Meld misbruik10-8-2006 12:33:44

Hoi,

ja hoor we trouwen in de kerk in Mere op 9 september en inderdaad Marc en Isabelle komen daar zingen, kom gerust een kijkje nemen we trouwen om 13u30.

Groetjes,

Hilde



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik10-8-2006 12:40:05

Hartelijk bedankt!!!
Ik wens je een prachtdag toe!!!

Groetjes, Sissi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...