Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met lightinthebox.com?

  13-3-2012 11:48:08
Hey ik heb onlangs schoenen besteld op lightinthebox.com,
heb dit betaald via een internationale overschrijving, aangezien
dit gestort moest worden op een rekening in HongKong.
Maar nu heb ik nog steeds geen bevestiging gekregen van betaling en dergelijke.
Het kan wel enkele dagen duren eer ze de betaling ontvangen heb ik al vernomen,
maar het bedrag is op 6maart van mijn rekening al gegaan..
is dit normaal?
Heeft nog iemand hier ervaringen mee?

groetjes

Lieselotte
4-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1578


Stefani
13-10-2012
 Meld misbruik13-3-2012 12:27:52

Lieselotte,

Heb een tijdje geleden ook schoenen besteld bij LITB EN aangekregen! Had de kleine lettertjes echter niet gelezen...
1 week na levering ontving ik van Fedex een rekening van 30€ voor de douanekosten. Toen de schoenen te groot bleken te zijn en ik ze wou terugsturen kreeg ik te horen dat ze het jammer vonden dat ik de schoenen in een verkeerde maat besteld had maar dat ze de schoenen niet konden terugnemen aangezien ze speciaal op mijn maat gemaakt waren (wel vreemd want heb nooit maten moeten doorgeven).
Hier liet ik het natuurlijk niet bij, heb foto's gestuurd met de lengte en breedte van mijn voet en de lengte van de schoenen, ... en na veel vijven en zessen kreeg ik de optie andere schoenen te bestellen of een terugbetaling aan te vragen. Heb voor het tweede gekozen maar tot nu toe geen reactie (ondertussen 11 dagen geleden).
Moet er ook nog wel even bijzeggen dat ALS de terugbetaling in orde komt, ik nog veel geld kwijt zal zijn aan verzendings- en douanekosten.

Groetjes,
Stefani



Nawal
16-3-2012
 Meld misbruik13-3-2012 12:48:57

Hey

Ik heb ook ervaring met Lightinthebox maar ik heb er wel een positievere ervaring aan over gehouden :-)
Ik heb mijn schoenen, gastenboek+pen, ringkussen en stola bij hen besteld. Alles is vlot verlopen (heb wel met Visa betaald) en ik kreeg alles in perfecte staat toegestuurd.
Wat Stefani zegt over de verzend- en douanekosten klopt inderdaad; hierin zijn ze eigenlijk wel sluw (je moet echt wel zoeken en de kleine letters lezen voor je dit te weten komt).
Ik heb hier mijn beklag over gedaan en heb uiteindelijk de helft van die kosten terugbetaald gekregen (ik moest 40 euro betalen).

Hopelijk ben je een beetje gerustgesteld?
Groetjes
Nawal



Lieselotte
4-8-2012
 Meld misbruik13-3-2012 12:57:54

Bedankt voor de reacties, dan ben ik toch een beetje gruster,
maar natuurlijk op die douanekosten had ik niet gerekend, maarja..
Dat is zowat typisch he :)
Ik hoop snel antwoord te krijgen van Lightinthebox!
Ik heb betaald via overschrijving, vandaar dat het wat langer duurt waarschijnlijk.

Groetjes



Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik15-3-2012 11:12:34

Ik kan ook niet klagen. Gewoon dat het iets langer duurde dan gezegd. Douanekosten van fedex waren er niet, want bij mij is het toegekomen via de post. Ik heb eigenlijk nooit een bevestiging gekregen van lightinthebox! Het was hier gewoon 2 maanden na betaling.



Lieselotte
4-8-2012
 Meld misbruik15-3-2012 11:48:51

Ah oke, bedankt Hannelore, dat stelt me toch al wat geruster ;),
dan wet ik dat het normaal is dat het zo lang duurt !



peggy
13-7-2013
 Meld misbruik19-7-2012 13:12:05

hey dames ik heb ook pas een bestelling gedaan via light in the box namelijk een sluier .
ik heb via overschrijving betaald op 12/07/12 en mijn bestelling staat eigenlijk nog altijd in afwachting maar door jullie ervaringen te lezen ben ik toch al wat geruster thnx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...