Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen

  12-3-2012 20:14:38
Dames,
Even een vraag aan jullie gericht. Ik vond op internet mijn ideale schoenen voor onder mijn kleedje (ja is een kort exemplaar in het knalrood). Een probleem, ik heb een maat 42 en vind niet direct een winkel in België waar ik ze zou kunnen kopen.

Tenzij iemand van jullie een idee heeft waar ik deze schoenen (of gelijkaardige - lees: er sterk op lijkend) zou kunnen vinden.

Hierbij een fotootje:
Hopelijk kan ik die vinden voor het huwelijk (4 mei 2012)

Alvast bedankt

Groeten
Evelien

Evelien
4-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 978


nancy
14-9-2012
 Meld misbruik12-3-2012 20:56:38

Hey Evelien,

Zeer mooie schoenen,waarom bestel je ze niet gewoon via internet? Maat 42 stond er toch bij dacht ik...

Denk dat ik de site eens rustig ga bekijken want er staan precies véél leuke dingen op

Succes met je zoektocht!!
Groetjes



Evelien
4-5-2012
 Meld misbruik12-3-2012 21:19:59

Hi Nancy,

Jammer genoeg zijn deze schoenen via internet enkel te vinden in maat 41. Heb daarvoor al gemaild ook naar een internetshop, maar ze kunnen die ook niet groter verkrijgen. Ben ik wel over teleurgesteld (vooral omdat ik heel moeilijk schoenen kan vinden die me aanstaan).

Ben ook al langs geweest bij Vanluechene in Rumbeke (zowat mijn vaste winkelplaats voor schoenen), maar was te vroeg voor de collectie. Ga dit weekend nog eens proberen.

Ander gedacht is een 'schoenmaker' zoeken, maar die zijn tegenwoordig niet makkelijk meer te vinden. De meesten doen wel herstellingen, maar nieuwe schoenen maken is toch iets anders.

Zal moeten blijven proberen vrees ik.

Groetjes



Ellemieke

 Meld misbruik12-3-2012 21:34:49

Al eens geïnformeerd bij Kevin Shoes in Waregem?



Evelien
4-5-2012
 Meld misbruik12-3-2012 21:57:15

Ellemieke,

Ik kende dit niet, maar dat ziet er super uit. Heb contact opgenomen en ga misschien dit weekend toch eens tot daar rijden. Bedankt voor de tip alvast.



Elise
18-5-2012
 Meld misbruik12-3-2012 21:58:51

http://www.shoesofprey.com/

kan je eigen schoon ontwerpen. Als start kan je best een gewone pump kiezen en dan bij decoration mary jane aanvinken. :-)
Je kan ook zo een boordje toevoegen bij decoration.

schoenen zijn wel niet zo goedkoop...

groetjes,
Elise



Evelien
4-5-2012
 Meld misbruik12-3-2012 22:00:44

Elise,

Bedankt voor de tip. Ben alleen beetje bang om ze online te bestellen. Ik weet uit ervaring dat mijn voeten een 'knelpunt' zijn :-) (soms letterlijk zelfs). Ik zou niet willen dat ik er bestel en dat die dan niet zouden passen. Vind ik dan ook beetje weggegooid geld.



Elise
18-5-2012
 Meld misbruik12-3-2012 22:58:58

Ik weet niet dat je het gezien heb op de website maar als ze niet passen maken ze ze gratis opnieuw :)



Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik12-3-2012 23:37:24

Hoi, ik heb ook een 42, en ik ga altijd naar Van Loock om schoenen, daar gaan ze zelfs tot 43! Ik ga er deze zaterdag mijn trouwschoenen kiezen :)



letizia
19-5-2012
 Meld misbruik13-3-2012 6:53:53

Heyhey,

Ik ben bij Van Loock geweest vorige zaterdag. Ik heb mijn perfecte trouwschoenen , in 42 1/2 gevonden :)
Ze gaan er idd tot 43 en meer!
Grtjs!



letizia
19-5-2012
 Meld misbruik13-3-2012 6:56:23

Wel één tip als je bij Van Loock gaat. Het is daar altijd SUPERDRUK! Het is daar met nummertjes trekken. Wij trokken nummer 63 en ze waren bezig aan 8. Al bij al gaat het goed vooruit. We waren op 2uur klaar (en mijn mama had ook schoenen en handtasje gevonden). Maar trek vooral direct je nummer als je aankomt en kijk dan op je gemak naar de etalages.
Grtjs x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...