Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aftellen !!!!

  12-3-2012 15:02:21
Nog minder dan 25 dagen op mijn teller.
Huwelijksreis geboekt, mijn ventje heeft vorige week mijn boeket gaan uitkiezen. Ik weet van niets.
Dieet ging goed nu weer iets minder.Teksten klaar muziek bijna klaar, nog enkel een compositie die erbij moet voor een lied die mijn zus gaat zingen ( just the way you are) mooi hé. Ben echt benieuwd om alles samen op één dag te zien iets dat je al jaar en dag aan het plannen bent. Nu hopen dat we niets vergeten zijn want ik heb eigenlijk nog maar 1 trouw gedaan en trouwen zelf doe je nu ook niet alle dagen he. Nu enkel nog hopen dat er nog enkele locaties vo de shoot te binnen schieten en dat het droog weer blijft.


tatjana
6-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1012


ellen
14-4-2012
 Meld misbruik12-3-2012 17:08:29

Waaw, spannend hé... het begint echt te kriebelen....

Bij mij nog 32 dagen....

We kunnen duimen voor goed weer... zou super zijn hé...

Veel veel groetjes Ellen



tatjana
6-4-2012
 Meld misbruik12-3-2012 20:44:49

ja echt niet lang meer he hopen dat het de zelfde trent volgt als vorig jaar dan was het super weer. Ben je al zenuwachtig? Ik eigenlijk niet. wel ongeduldig.

Tatjana



tamara
30-3-2012
 Meld misbruik12-3-2012 20:45:29

hier nog 17 dagen...alles is in orde, moet enkel nog de t-shirts ophalen voor onze wedding crew en dan de week zelf nog 4 boeketten bestellen bij de bloemist op de hoek en that's it.ah ja en zaterdag de bolero'tjes van ons 2 meisjes ophalen :)
en ergens deze week met mijn trouwjurk naar mijn zus voor een (denk ik) laatste pasbeurt, strijkbeurt en dan mooi openhangen zodat er geen kreuken meer inkomen.

hopelijk ist voor ieder van ons zo een weer als vandaag!
nu beginnen de kriebeltjes ook te komen...



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik13-3-2012 11:06:12

Hey,

Ik heb heel heel veel zenuwen... ben zeer perfectionistisch en zou een beetje moeten kunnen loslaten....

Maar kijk er ook enorm naar uit!

Veel groetjes (khoop inderdaad dat het de trend van vorig jaar volgt en het zomers weer is in april.... kunnen maar hopen... hé!)

Maar goed of slecht weer het zal voor ons als bruidjes een onvergetelijk moment worden....

veel succes
Ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...