Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellendag

9-8-2006 6:43:57
hoi
dit moet er even uit voor mijn vrijgezellen volgende week had mijn vriendin de namen gevraagd van de mensen die ik erbij wou had ze dus doorgegeven en nu gisteren kreeg ik tel.dat er mensen kwaad waren omdat ze nie mee mochten nu wat heb ik moeten doen toegeven en ze meevragen want het ging over mijn schoonzussen probleem is wij komen niet echt overeen en toch willen ze erbij zijn kweet niet waarom maar tis zo.nu wat een mooie plezante dag zou moeten geweest zijn zal waarschijnlijk alles behalve plezant zijn.wou dit even kwijt.

grtjs

davida
8-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 380

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik9-8-2006 7:47:32

Hey,

ja, uit eigen ervaring kan ik zeggen dat zo'n vrijgezellendag niet altijd vlotjes verloopt. In gans die huwelijksvoorbereidingen zijn er al mensen die raar gereageerd hebben. Het maakt blijkbaar bij alle partijen veel emoties los.

Hopelijk wordt het toch nog een leuke, gezellige dag en probeer het je niet aan te trekken dat ze erbij zijn!

Groetjes,
Lieve

Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik9-8-2006 9:09:08

Hey

Bij mij eiste m'n schoonMAMA en schoonzusje dat ze meemochten.. Dat heeft voor heel veel spanningen gezorgd onderling, maar de dag zelf viel 't allemaal goed mee. Was eigenlijk toch blij dat ze erbij waren, want ze kenden mij nog niet goed genoeg en hebben veel geleerd de dag zelf. Ben daar wel blij om..
Pak ze mee, want je moet er je hele leven nog mee door een deur en laat 't gewoon op je afkomen. Missch verbetert 't de band wel.

Wendy
05/08/06

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik9-8-2006 10:03:07

Hey bruidjes,

Als ik dat zo allemaal lees, al die perikelen over en op de vrijgezellenavonden dan krijg ik een beetje schrik.

Ik heb op 26 augustis mijn vrijgezellenavond. Mijn getuige die tegelijk ook mijn zus is neemt zowat de organisatie op haar. Ik heb haar ook een lijstje gegeven met de namen van de mensen die ik erbij wil en dat zijn echt de vriendinnen die het dichtst tegen mij staan. Er komen wel nog andere vriendinnen naar het feest maar met die heb ik zo geen sterke band. Ik wil dit echt zo houden en er een fijne avond van maken.

Alé ik hoop dat het fijn wordt want ik mag natuurlijk niets weten.
Ze hebben deze week nog vergaderd om één en ander af te spreken. Ik ben benieuwd....

groetjes
Ann-Sophie
09/09/06

davida
8-9-2006
 Meld misbruik9-8-2006 13:14:57

hey
bedankt voor de reactie's zo te zien ben ik nie alleen en ga ik me proberen er niets van aan te trekken
bedankt..
grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...