Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk weer ingevlogen :-)

  11-3-2012 19:29:23
Hallo iedereen!

Eindelijk zijn we er weer ingevlogen!
Nog welgeteld 47 dagen en het is zover, streeeessssss

De laatste weken heeft het wat stilgelegen doordat zowel ik als mijn vriend beide in een nieuwe job zijn begonnen.
Nu weer begonnen met de laatste to do dingen en eindelijk kunnen we aftellen hé!

Ondertussen zijn onze uitnodigingen de deur uit, hebben we ook het kostuum van mijn vriend gevonden, heb ik mijn 1ste pas gehad (waar een klein bridezilla moment heeft plaatsgevonden), heb ik mn trouwschoenen gevonden en hebben we onze huwelijksreis geboekt (Mexico here we come)
Maar zit wel heeeelmaal in de puree met mn ceremonie waar ik kop noch staart aan vind :-s pfff helllluuup
Er staat bijna nog niks op papier en hetgeen ik heb trekt op niks...dus dat is wel prioriteit nr 1

Ik wou jullie allemaal verder nog een fijne voorbereidingstijd wensen!!
En nu met de 1ste mooie lentedagen komt het helemaal op gang, I can feel it ;-)

Groetjes!
Effie

Groetjes!

Effie
28-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1259


Laura
28-4-2012
 Meld misbruik12-3-2012 8:27:13

ook een bruidje voor 28 april? :)

geen paniek, bij ons moet ook nog het één en ander geregeld worden: inkleding en indeling zaal, bruidstaart, wijnen kiezen, ... dus ook een beetje stress :) ik ga mijn kleed pas binnen twee weken nog eens mogen aandoen, dus ben echt benieuwd ...

veel succes nog!



Annelies
28-4-2012
 Meld misbruik12-3-2012 12:45:30

Ook hier slaat de stress soms toe...
Enkel nog de misboekjes afwerken en afdrukken en cadeautjes voor de ouders en getuigen...
Ik ben vrijdag mijn kleed gaan passen en het past als gegoten. Er moet helemaal niks aangepast worden

Veel succes en geniet van de laatste voorbereidingen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...