Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag 22/07/2006 foto's

  8-8-2006 14:50:16
Hallo,

Op 22/07/206 zijn wij in het huwelijksbootje gestapt, voor de geintresseerden... op onze site heb ik een verslagje mét foto's gezet en natuurlijk ook foto's van onze huwelijksreis.

Wie de forumsite beheert, mag verslagje + foto's altijd gebruiken om op de site te zetten hoor.

Groetjes, Mevr. De Vuyst

http://evyenbart.trouwen.com


Evy
22-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 917


Veroniek

 Meld misbruik8-8-2006 16:01:45

Dag Evy

Een dikke proficiat, zo'n mooi verhaal...

Je hebt een uitstekende dag gehad! En jullie waren beiden mooi en de auto enzo... Zelfs de huwelijksreis!

Hopelijk verloopt bij ons ook alles goed... Als jullie een jaar getrouwd zijn, dan zullen wij 2 dagen getrouwd zijn... ;o)

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik8-8-2006 16:14:57

Je ziet Evy dat alles perfect gelopen is, zoals jullie gepland hadden.

Heel leuke foto's, verslag en huwelijksreis.

Veel gelukkige jaren samen

Sonja
30.09.05



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik8-8-2006 17:43:08

Hey Evy,

Ik heb in je vorig berichje gelezen dat jullie foto's genomen hebben in Brouwerij Slagmuylder.
Ik had dat ook graag gedaan, maar ik heb al eens gehoord dat dat alleen kan als je de eigenaar kent. Is dat zo?

Groetjes, Sissi



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik9-8-2006 9:11:50

Proficiat!!

Mooie foto's! Nog veel geluk samen!!

Wendy
4 dagen getrouwd



Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik9-8-2006 10:15:03


Beste Evy en Bart,

Jullie zagen er gewoon stralend uit !

Ik kreeg de krop in de keel bij het lezen van je verslag van de huwelijksdag. Binnen een maand staat mij hetzelfde te wachten,en ik kan al niet meer wachten !

Geniet van elkaar en van jullie leven samen !

Groetjes
Ann-Sophie
09/09/06
www.gunther-annsophie.bruiloftsite.nl



Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik9-8-2006 10:16:34


Evy,


nog even een vraagje ?
Hoe heb je dat kunnen regelen om in de brouwerij jullie foto's te nemen? Wij zoeken nog een binnenlocatie...en dit lijkt me ook wel tof ! We trouwen op 9 september in Haaltert.

groetjes
Ann-Sophie



Evy
22-7-2006
 Meld misbruik9-8-2006 11:59:06

Hallo,

In verband met de fotolokatie Brouwerij Slagmulder...

Ik was gaan vragen het mocht om foto's te nemen, maar aangezien de ene baas in verlof was ging het niet. Toen ben ik het nog een keertje aan de andere baas gaan vragen en heb eigenlijk wat moeten zagen omdat ze al slechte ervaringen hiermee hebben. Ze hebben al dikwijls uren staan wachten op de koppels enzovoorts... Dus heb ik beloofd dat we op 13u stipt er zouden zijn voor de foto's te nemen en dat het maximum 1u1/2 ging duren en toen was ie akkoord. Ben héél blij met deze lokatie want doordat het 's morgen zo geregend had viel onze buitenlokatie weg (was de steenbakkerij van Ninove, Lindendreef, was te modderig).

Hebben als dank een fleske champagne meegedaan om de baas te bedanken en ie vond het héél attent.

Mijn pa kent de baas nu wel, maar ik denk niet dat dit doorslag gegeven heeft, gewoonweg beloven dat je op tijd zal komen is denk ik 't belangrijkste.

Groetjes en nog veel succes hoor!!!

xxx
Evy



sarah
15-7-2006
 Meld misbruik9-8-2006 13:15:24

hoi Evy!

heel mooie foto's,jullie zagen er stralend uit.mooi verslag!ik kreeg er ook tranen in mn ogen van,wij zijn een week voor jullie getrouwd en ik geniet ook nog elke dag van de mooie herinneringen!
Veel geluk en liefde in jullie verdere leven!!
Sarah
15/7/06



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik9-8-2006 13:19:30

Hartelijk bedankt!!!
Ik ga hen zeker eens contacteren.

Groetjes, Sissi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...