Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gewoon

  9-3-2012 2:29:39
Het valt mij gewoon op dat er hier precies niet veel mannen aanwezig zijn , iemand enig idee hoe dat komt

Peter
5-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 955


Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik9-3-2012 5:22:03

Denk dat de voorbereiding vaak door vrouwen leuk gevonden word :)



Jili
12-5-2012
 Meld misbruik9-3-2012 8:24:02

Mmmm.. misschien omdat die van mij altijd zegt: "jah das goed schatteke" ; "kiest maar"; "ik kies wat u gelukkig maakt"; "..."
Niet dat hij niet met de trouw bezig is, maar kwestie van voorbereiden heeft em eigelijk nog ni echt veel gedaan (lees: bijna niets). Maar volgens hem heeft hij toch de zwaarste taak en da is naar mijn gestress luisteren en mij kalmeren... hihi



Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik9-3-2012 8:52:39

Mijn ventje is er wel zenne...alleen niet zichtbaar ! Hij zit vaak naast mij in de zetel als ik over vanalle ideeën begin en dan laat ik hem wat meelezen en dan zegt hij: 'oh da's een leuk idee, zoek da eens op'... maar zelf naar wijtrouwen.com surfen zie ik hem nog niet doen. Hij vind het leuk om samen met mij mee na te denken, maar niet zelf vragen te stellen op een forum en op te zoeken. Ieder zo zijn ding lijkt mij! Kben al lang blij dat hij mee nadenkt en zegt wat hij vindt! Laat al het opzoekwerk dan maar aan mij over (doe ik stiekem ook echt graag dus )

Lieve groetjes

Chantal



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik9-3-2012 9:45:45

Hier ist een beetje ikke den trouw en hij den bouw Vind het wel leuk om hem helemaal te verrassen den dag zelf...heb wel wat in petto,hij gaat verschieten...

En wat den bouw betreft heb ik ook wel het laatste woord hoor,mijn ventje is den beste metser dus voorlopig laat ik hem rustig doen



Peter
5-4-2013
 Meld misbruik9-3-2012 10:21:26

Ik had al een vermoeden dat het zoiets was , hier is het juist omgekeerd, ik zoek alles op en mijn vrouwke (toekomstig) zegt dan wat zij er van denkt . Heeft waarschijnlijk ook te maken met het feit dat ik in ploegen werk en dus meer tijd heb , het enigste waar ze zelf voor moet zorgen is dat ze haar droomjurk vindt , de rest kan ik ook wel regelen .
Groeten Peter
PS : de bouw is ook voor mijn rekening



Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik9-3-2012 10:41:42

ik denk gewoon dat bruidjes meer bezig zijn met de trouw als de bruidegom



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik9-3-2012 12:38:29

Mijn man heeft zeker zoveel opgezocht voor onze trouw dan ik en hij heeft het meeste contact gehad met zalen, traiteurs en dj enzo gewoon omdat hij meer tijd heeft dan mij (en ik moest dan gewoon mijn mening geven). Toch is hij absoluut geen "fan" van dit forum en ik denk dat dat gewoon ligt aan het feit dat vrouwen meer nood hebben aan dit soort van delen van ervaringen en tips en "koffieklets"



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik9-3-2012 19:09:56

ik doe meer dan hem ... hij is het soms echt beu als ik weer over den trouw begin maar dit is dan wel vooral omdat ik een week met nachten werk en de andere week soms echt continu de trouw voorbereid :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...