Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tweetalig misboekje

8-8-2006 8:49:27
Hallo, Zijn er onder jullie nog koppels die een tweetalige mis (Fr-Ndl)zullen hebben? Waar zijn jullie opzoek gegaan naar vooral dan de Fr teksten? Alvast bedankt Groetjes Kate

Katleen
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 406

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik8-8-2006 8:52:40

Hey

MIjn mama is al misboekjes aant sparen van toen ik nog een klein petotterke was. Eentje daarvan is een tweetalig misboekje. Als je wil kan ik het wel doorsturen. Ik heb het wel nit op pc staan, maar je kan je adres naar mijn mail sturen vickystuer@hotmail.com

Groetjes

Vicky
09.09.06

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik8-8-2006 8:59:15

Dag Katleen,

Ik twijfel eigenlijk nog. De familie van mijn vader is franstalig. (mijn vader zelf spreekt en verstaat zeer vlot nederlands) Eigenlijk zie ik die mensen niet zo dikwijls dus weet ik nog niet of wij ons gaan aanpassen aan hen. Hoe ga jij dat praktisch laten verlopen? Gewoon afwisselen tussen de twee talen ofzo? Of enkel je teksten vertalen maar toch een viering in het nederlands?

Isabel
01/09/07

Katleen
8-9-2007
 Meld misbruik8-8-2006 9:54:20

Isabel, Aangezien mijn vriend franstalig is hebben we gekozen voor een tweetalige mis. Onze pastoor zelf zal wel geen frans spreken maar de meer algemene franse teksten zullen door vrienden of familie voorgelezen worden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...