Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode loper gezocht

  5-3-2012 20:03:18
Hallo,


Wij zijn op zoek naar een tweedehands rode loper.
Iemand nog eentje te koop voor een schappelijke prijs.

groetjes

nathalie
14-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 989


Pascale
9-6-2012
 Meld misbruik5-3-2012 20:29:46

wij waren ook op zoek , maar uiteindelijk hebben we een witte besteld , voor een heel goede prijs. www.trouwendoopshop.be . Ik geloof 51€ voor 30 meter!!!!



Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik5-3-2012 20:45:19

Pascale, heb je die al toegekregen? Uit welk materiaal is die gemaakt??

Thx;

Linsey



Pascale
9-6-2012
 Meld misbruik5-3-2012 20:51:29

we gaan er persoonlijk om 14 april.De witte loper is gemaakt uit een sterke vezelachtige stof (dus geen papier) en is zowel voor binnen als buiten geschikt.
Dit is de uitleg die ik doorgestuurd gekregen heb.



Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik5-3-2012 21:13:25

das waar ik aan twijfelde als ik de loper zag... dat die uit papier zou gemaakt zijn... ik zie de hakjes van mijn schoenen daar dan al in blijven hangen hihi



Els
16-6-2012
 Meld misbruik6-3-2012 13:34:22

Hoi bruidjes,

Ik denk zelfs dat je gratis lopers kan verkrijgen bij evenementenhallen als Flanders Expo of Nekkerhallen of zo. Gewoon even mailen en vragen. Die hebben dat toch altijd op overschot van beurzen. Je gaat hem dan wel nog moeten schoonmaken, maar bon, het is wel gratis.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...