Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Congé aanvragen voor huwelijksreis

  5-3-2012 10:06:55
Sinds midden februari heb ik nieuw werk gevonden.

Ik vind dat het stilaan tijd wordt om te zeggen aan mijn baas dat ikga trouwen op 8 september en dat ik van 10 tot 21september al een huwelijksreis heb vastgelegd...

Ik zit er een beetje mee in hoe hij zal reageren... Ik werk als administratief bediende in een bouwbedrijf en heb al het geluk dat ik bijna elke 'schoolvakantie' heb omdat het bedrijf dan ook gesloten is voor de arbeiders.
En dan zou ik nog eens afkomen met twee weken verlof in september...

Hoe is dit bij jullie in z'n werk gegaan? Bij mij zal het dan hoogstwaarschijnlijk onbetaald verlof zijn

fleur
8-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 960


Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik5-3-2012 10:53:08

Ik zit met hetzelfde probleem. Mijn contract loopt eind van de maand af, en zal dus hopelijk ander werk hebben als wij trouwen. En vind dit dan ook zo moeilijk. Het zit bij mij ook nog zo dat mijn ouders de kinderen en partner met hemelvaart trakteren op een reisje Lissabon en dat ik dan ook verlof ga moeten vragen. Ik vind het al zo moeilijk, zonder te weten waar ik zal werken en hoeveel verlof ik zal krijgen.



fleur
8-9-2012
 Meld misbruik5-3-2012 11:00:30

Ben blij dat ik niet alleen met dat probleem zit. Ik weet het:s dit is echt niet leuk!
Hoe lang ga jij op huwelijksreis? Ik ga zeker twee weken congé moeten vragen, is wel niet weinig...
Maar mijn huwelijksreis stond al vast voor da'k daar begon te werken..



Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik5-3-2012 11:04:15

Hey Fleur,