Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huren jurken suite

5-3-2012 0:17:05
Hey allemaal, weten jullie waar je jurken kunt huren voor de suite? Iedereen heeft het over huren van kostuums voor de mannen, maar kan je ook jurken huren voor de vrouwelijke suite? Iemand ervaring mee?

Liesbeth
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 860

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik5-3-2012 7:08:30

Ik heb nog geen enkele plaats gevonden waar je suite-kleding kan huren voor vrouwen. Denk niet dat dit gedaan wordt.

Groetjes!

Evelien

Nele
18-5-2013
 Meld misbruik5-3-2012 8:17:19

Ik dacht dat je hier wel suitekleding voor vrouwen kan huren
www.farahlove.be

Ben er zelf nog niet geweest maar we zijn het wel van plan ;)

Succes!

Ines

Meld misbruik5-3-2012 10:45:30

ik geloof dat er in Hasselt ne winkel is, maar weet ook niet meer hoe die heet
Gr, Ines

Liesbeth
7-9-2012
 Meld misbruik5-3-2012 21:44:00

Hey Nele
Bedankt voor je tip, maar hoe geraak ik in godsnaam verder dan hun homepage? Heb jij ook dat probleem of ligt het aan mij? Bizarre site...
Groetjes
Liesbeth

Nele
18-5-2013
 Meld misbruik5-3-2012 22:46:21

Ik kan op de site enkel die tabs aanklikken, maar der staan inderdaad geen foto's ofzo op, enkel de merken die ze hebben.
Die winkel is niet zo ver van bij ons, dus ik ga binnen een paar maand gewoon een afspraak maken.
groetjes, Nele

Liesbeth
7-9-2012
 Meld misbruik6-3-2012 12:05:11

Hey Nele,
Ik heb op dit forum al veel slechte commentaren gelezen over Farah Love. Ik denk dat ik het toch maar op een andere manier ga oplossen.
Groetjes
Liesbeth

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...