Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjes op 25/08/2007?

  7-8-2006 15:17:42
Zijn er hier nog meisjes die net als ik op 25/08/2007 trouwen?
En wat hebben jullie al alleamaal gedaan?
Is er al iemand die dan trouwt voor een kleed gaan kijken?
Want ik heb al veel boekjes met bruidsmode bekeken en heb eigenlijk niet meer het geduld om nog lang te wachten om een kleed te gaan kiezen. Denk dat ik begin oktober toch al op pad ga gaan of zou dat te vroeg zijn? Maakt het zoveel uit of je wacht tot de nieuwe collecties in november of is er nu ook al veel keuze?
Heeft er iemand die ook zo vroeg een kleed gekocht heeft spijt dat ze niet wat langer gewacht heeft, want het passen en kiezen is dan natuurlijk al wel sneller voorbij?

groetjes,

An

an
25-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 386


Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik7-8-2006 15:34:38

Dag An,

Wij trouwen op 01/09/07, een weekje na jullie dus. Ik ben al gaan kijken voor een jurk. Ik heb al twee winkels gedaan en zaterdag doe ik er nog 1. Ik heb mijn zinnen wel al gezet op een welbepaald kleed en dat zal ik zaterdag ook wel kopen. Wel is het zo dat ik als de volledige nieuwe collectie binnen is nog eens mag gaan kijken en als ik dan toch nog iets anders zie mag ik nog veranderen.
Wat wij voor de rest al gedaan hebben is: het stadhuis, de feestzaal, de fotograaf en de videograaf. Voor het ogenblik houden we ons bezig met het kiezen van een DJ. Daarna nog het vervoer en de rest kan dan nog een beetje wachten...

Groetjes,
Isabel



carry
18-8-2007
 Meld misbruik7-8-2006 15:35:55

Hallo An,
Ik trouw een weekje vroeger.
18-08-2007. Onze zaal ligt vast, de filmman, de kerk en gemeentehuis, de dj zo goed als. Zijn nog op zoek naar een fotograaf en vervoer. Heb al wat teksten bijeengesprokkeld voor de mis en zit boordevol ideeën. Mijn kleed ga ik passen in januari. Dan ben je nog goed op tijd. Ik denk dat het geen kwaad kan als je nu al je kleed gaat kiezen, er zijn er opt forum veel die hun kleed ruim op voorhand kiezen. Ik vind het wel fijn dat ik nog lang moet wachten, heb ik iets om naar uit te kijken, en dan duurt het niet zo lang meer om dan je eerste pas te gaan doen. Als je nu al je kleed kiest moet je nog heeeel lang wachten voor je het nog is kan passen. (wil trouwens al een beetje vermagert zijn als ik mijn kleed ga kiezen) Ik zou zeggen, doe waar je zin in hebt!

Groetjes Carry



Tanja
25-8-2007
 Meld misbruik7-8-2006 15:52:06

Hoi An,

Wij trouwen net als jullie op 25/08/07. Bij ons ligt al vast: feestzaal, gemeentehuis, kerk, vervoer, fotograaf, dj, mist voor tijdens de openingsdans. We zijn nu volop bezig met ons misboekje.

Voor een kleed ben ik nog niet gaan kijken. Ik denk dat ik pas in december of januari ga kijken.
Ik vind het wel spannend dat ik nog zo lang moet wachten.

Groetjes,
Tanja

PS: In welke regio trouwen jullie? Wij trouwen in Haaltert.



ellen
25-8-2007
 Meld misbruik7-8-2006 18:53:18

Hello

Whiiii wij trouwen ook op 25/08/07! lijkt nog zo immens ver weg! bij ons is enkel de zaal al geregeld. nu stilletjes beginnen kijken voor fotograag en dj enzo... Maar we hebben nog wel wat tijd hé! Kan ook niet wachten om zo een trouwkleedje te passen, kijk daar zo naar uit!!! Ga toch nog wachten op de nieuwe collectie en de modeshows! Hoewel da zéér moeilijk is :-)!

Samen aftellen maar...!

Veel succes met de voorbereidingen!!



Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik7-8-2006 22:07:27

Hey An,

Wij trouwen op 18/08/2007, een weekje vóór jullie dus!
Bij ons liggen de zaal, de traiteur en het dessertenkraam, de fotograaf, de kerk, de bloemschikster, het vervoer en de visagiste vast.
We kijken nu uit naar een geschikte DJ of een leuk bandje en als dat ok is, laten we het effe rusten...
Voor het misboekje heb ik al een heleboel teksten, maar het écht afwerken, doen we pas binnen een paar maanden.
Ik ga samen met mijn moeder en mijn zus naar een trouwbeurs in Antwerpen (in oktober). Daar zouden de nieuwe collecties al te zien zijn! Kort daarna ga ik voor een kleed zien, denk ik.
Veel plezier en succes bij de voorbereidingen!

Groetjes,
Veerle W.
(Er is hier nog een andere Veerle ook heb ik gezien!
Vandaar de 'W'!)



an
25-8-2007
 Meld misbruik7-8-2006 22:09:50

Hoi Tanja,

Wij trouwen in Leuven, maar onze feestzaal is in Lochristi.
Ik lees hier wel dat jullie al bijna allemaal het gemeentehuis hebben vastgelegd. wij dus nog niet, want in leuven mogen we pas 6 maand op voorhand een uur komen vastleggen, heb wel schrik dat we dan ons voorkeur uur niet meer gaan hebben, dus ga zeker zodra het kan naar gemeentehuis gaan, is wel stom dat door zo'n systeem je planning van heel die dag nog in de war kan geraken, want de kerk ligt wel al vast op 12 uur, dus moeten we maar hopen dat we nog om 11.30 voor de wet kunnen trouwen, anders hebben we nog een probleem 6 maand op voorhand.


groetjes,

An



Maaike
25-8-2007
 Meld misbruik8-8-2006 11:15:09

Hey An,

Wij trouwen ook op 25.08.2007!
Wat bij ons al vastligt :
- kerk
- priester
- feestzaal
- DJ
- muziek voor in de kerk
- ceremoniemeester
- vervoer
- huwelijkslijst

Dat is het ongeveer. Ik denk ook dat ik pas voor een jurk ga kijken in december of januari. Ik bekijk wel alle huwelijksmagazines van a tot z en van z tot a. Een mens moet op de hoogte zijn nietwaar? Enfin, nog veel succes met de voorbereidingen !

groetjes,
Maaike


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...