Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het weer :(

  7-8-2006 14:18:13
Hoi,

Toen ik vorige week de weersvoorspellingen zag leek het nog mee te vallen maar het lijkt er gewoon elke dag slechter op te worden...
19 graden... en dat is dan op het warmste moment van de dag :(
Wij doen ook ons feest in de tuin...
pffff

Sofie
11/08/06

Sofie
11-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 819


Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik7-8-2006 14:43:48

Hey meisje

Nog niet aantrekken.. Da kan allemaal nog veranderen. Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd (verslag volgt nog) en ze hadden buien voorspeld, maar wij hebben schitterend weer gehad! Heel warm. 't is beginnen regenen toen we de zaal binnen liepen, dus hebben echt héél veel geluk gehad. Da komt allemaal wel goed.
Geniet er nog van, ook al zou 't koud zijn en regenen, want 't is zo'n mooie dag!! (en zo om)

Wendy
al 2 dagen getrouwd



Els
1-4-2006
 Meld misbruik7-8-2006 16:24:58

Ik begrijp heel goed wat je voelt, toen wij een viertal maanden geleden onze dag zagen naderen ging het er ook zo aan toe, en 's morgens was het droog en vanaf dat we moesten vertrekken: regen, tijdens de foto's regen... we zijn naar ergens anders gereden: stralende zon, dan de kerk: droog binnengeraakt, knallend onweer tijdens onze mis, stralende zon als we buitenkwamen, en na de receptie zijn we ook nog foto's gaan nemen in de stralende zon... enfin, de balans: in België regent het nooit 24u/24, en hoewel het misschien even zo kan lijken: regen bederft de pret niet hoor!!

veel plezier,
Els



Caroline
12-8-2006
 Meld misbruik7-8-2006 17:52:12

Hey Sofie,

Ik voel mij net zo. Wij trouwen op 12 augustus en hebben onze feestzaal hoofdzakelijk gekozen omwille van de tuin. Op onze feest komen er ook een aantal kleine kindjes dus die ganse avond binnenhouden zal lastig zijn.

Laat ons echt het beste hopen!!!!

groetjes
Caroline
12/08/06



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik7-8-2006 21:54:36

Hoi,

Ook wij beginnen stilaan depressief te worden. Erger kan niet! We hebben voor 11 augustus gekozen omdat we redelijk op safe wilden spelen omdat het toch altijd in juli slechter weer is...Hier staan we dan, net herfst. Wij hebben ook de feestzaal aan de hand van de tuin gekozen en het zou jammer zijn dat we receptie in de veranda moeten houden maar dat is nog het minste. Wij hebben een dubbeldekbus met open bovendek en we willen echt boven zitten van de kerk naar de feestzaal maar met 17 graden ???
Ik duim dat het vrijdag goed weer wordt. Jammer dat je dat niet kan bestellen e...

Debra
11/08/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...