Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kriebeltjes!!

  2-3-2012 23:45:28
Beste medebruidjes en dan vooral die van 12 mei 2012:

We zitten op nog 70 dagen van ons huwelijk... Nog maar tien weken!!! AAARRGGHH!!

De eerste symptomen van stress beginnen op te treden!!

Volgende week beginnen onze lessen voor de openingsdans... Ik kan niet geloven dat we zo snel zo dichtbij gekomen zijn...

Hebben jullie ook dit gevoel?? Wat hebben we al in orde en wat moeten we nog regelen?? :-)

Let the countdown begin!! :-)

groetjes
Katrien

Katrien
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1303


Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik3-3-2012 6:08:53

hey

Wanneer ga je de uitnodigingen opsturen? Wat moet er nog geregeld worden bij jullie?
Ik denk dat we zo goed als klaar zijn. Juist nog wat bloemen gaan bestellen voor de ouders (die vroegen dat gisteren).

groetjes



Liesbeth
19-5-2012
 Meld misbruik3-3-2012 9:42:28

Wij trouwen een week na jullie en het lijkt wel of de lijstjes langer worden ipv korter...we blijven er rustig onder en plannen verder...Afvinken die handel is de boodschap!!!



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik3-3-2012 10:15:18

hallo

wij trouwen de dag voor jullie. Wij zijn deze week begonnen met de uitnodigingen uit te delen. Ze moeten bij ons bevestigen voor 31 maart.

spannend allemaal.



Rebekka
12-5-2012
 Meld misbruik3-3-2012 11:48:57

Spannend he! Wij hebben de grote dingen al gedaan, kleren gereed, einde van deze maand laatste pasbeurt en dan zijn we er klaar voor, proefkapsel wordt dan ook gedaan, uitnodigingen zijn rond gebracht, nog een 5tal die we moeten afgeven, nu nog enkel onze ceremonie verder in elkaar steken, we doen dit nl. zelf op een openbaar domein dus is nog wel wat werk, 't begint echt wel al te korten he :-)



natje
12-5-2012
 Meld misbruik3-3-2012 17:20:08

ja he het gaat ineens wel heeeeel snel , ik mag er ook niet teveel bij stil staan want dan komen de zenuwen stilletjes piepen.
maandag heb ik mijn 1ste pas spannend !!!
27maart is mijn make up en proefkapsel aan de beurt en s'avonds komt de ceremoniemeester mijn dagplanning maken.
geniet nog van de laatste voorbereidingen

groetjes



lonne
12-5-2012
 Meld misbruik3-3-2012 17:21:32

12.05.12 rules . Bij ons voorlopig geen stress. Maar bij mij begint het ook door te dringen dat het nu echt niet lang meer is. Bij ons zijn het details nog die moeten geregeld worden. Wij nemen 11/05 ook verlof dan kunnen we " rustig" naar onze dag toe leven en de laatste hand aan alles leggen.



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik3-3-2012 20:14:54

Wij gaan morgen onze uitnodigingen rond brengen in de familie, de andere zijn vrijdag op de bus gegaan :)
Einde maart heb ik mijn 2de pas en 2de proefkapsel.
In april proefmake-up.
Ik moet de bedankjes nog bestellen voor de gasten, ouders en getuigen en de bloemen gaan bestellen.
Hier ook nog geen last van stress.
Laat ons hopen op een mooie, stralende dag
Geniet nog van de voorbereidingen, want 12 mei zal er snel zijn.
Groetjes,
Sonja



Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik4-3-2012 20:02:17

Hoi allemaal :-)

Onze uitnodigingen zijn vorige week geleverd of via de post aangekomen bij onze gasten.

Wij moeten nog gaan voor de bloemen en voor de rest overal nog eens langsgaan :-)

In april heb ik ook nog een pas van mijn kleedje.

Alles komt echt spannend kortbij he.. Kriebels!!! :-)

Ik heb de week ervoor verlof genomen om alles in orde te zetten en op het gemakje te zijn.

Groetjes

Katrien



Emma
12-5-2011
 Meld misbruik7-3-2012 18:02:35

Hey bruidjes,

Ik begin ook enorm zenuwachtig te worden!
Wij gaan onze uitnodigingen eind deze week versturen.
Nu zaterdag 2de pas en daarvoor wordt mijn haar gedaan.
Kleedjes voor de bruidskindjes heb ik net ontvangen.
Ziet er allemaal super uit! Onze bloemen gaan we pas in april bestellen.
Wij nemen 11/05 ook verlof, ik zou mijn gedachten er toch niet kunnen bijhouden op het werk.
Groetjes,
Emma


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...