Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen was super!!!

7-8-2006 12:45:53
Hey

Zaterdag mijn vrijgezellen gehad... En het was super, ik heb er zo van genoten. Alles was supergoe gepland, dat heeft me echt ontroerd hoeveel werk men er had ingestoken. Ik weet echt neit hoe we dit kunne overtreffen...

Men kwam me halen om 14u15 en toen moest ik me omkleden in een wit kleedje en roze schoentjes. Dan gingen we met de auto naar een andere vriendin, waar al de rest zich al had verzameld. Daar kreeg ik een pruik om, en vleugeltjes en een bh met pluimen en een aureooltje. Ik was dus een engeltje, en al de rest was als duivel met zo van die duiveltjesoren.
Ik kreeg en boekje waar ik wijze raad in moest verzamelen over het huwelijk. En men bevestigde allemaal spekken en sneop aan mijn kleed. Dit zou ik moeten verkopen. Ik kreeg dan een spaarpotje... een varkentje met vleugeljtes

Dan gingen we te voet op pad, maa rniet ver, want achter de hoek stonden er 2 gocars klaar voor ons. Versierd met balonnen met hartjes. En twee spandoeken 'why the devil is she...' & 'Getting married'

We reden dan langs het voetbalveld waar er training was en daar moest ik een zwoele fotosessie houden met de voetballers
En dan verder naar de markt waar ik snoepen moest verkopen. OP het strand moest ik rijstpap verkopen. Dan hebben we eventjes een glaasje wijn gedronken opt strand. En uiteraard nog een zwoele foto met de redders.

Dan tijd voor een nieuwe opdracht, ik moest me door 15 mannen laten kussen, waar ze wilden. We zagen daar heel veel mannen in een krign staan en gingen kijken.. Ze waren een put aant graven! Iedereen was heel enthousiast en begon te roepen 'In de put, in de put'. Zker 50 man! Dus ik in die put en toen heeft men de put gemeten, hij was 4 m 30 diep! En toen begon iedereen te scanderen '4 m 30 hohoho!'

Ik moest natuurlijk nog altijd 15 mannen me laten kussen (de mannen moesten lippenstift aandoen). De eerste zei: 'Ik ga u tijd laten besparen voor vanavond en u nu al schmnken, en hij kuste me op de mond! En dan nog andere mannen in men nek, achter men oren, op mijn been, en dan iemand die me op mijn bil wou kussen, dus hij kleed omhoog en op mijn bil! (Goede raad: doe geen string aan op je vrijgezellen...) En toen vroeg er een meisje: 'Mag het ook een meisje zijn?' Dus toen heeft dat meisje me ook gekust, op de mond! hihi

Toen zijn we verder tot in heist gereden, waar we gingen eten in het fonduehuisje. Maar tijdens de aperitief moest ik een kunstwerk van klei maken... een penis! met vleugeltjes! Die meost ik dan per opbod verkopen, zelfs int frans en int duits. Zal wel grappige beelden oplveren, zo tgegen de camera 'hoe zgt ge penis int frans? Hoe zegt ge penis int duits?' In frans ist le penis, en int duits der penis! En zo leren we iedere dag bij. Uiteindelijk heb ik hem verkocht voor 15 euro aan een man wiens vrouw net eventjes naar toilet was. Ze kwam terug en zag haar man 15 euro neertellen voor een stuk klei! En hij zei tegen haar: Ja maar ik heb nog nooit ne vibrateur voor u gekocht!' Dan moest ik nog een tweede maken, met duiveltjesoren, en die heb ik verkocht voor 18 euro! Dan hebben we lekker gegeten en nadien op weg naar polé polé, het festival waar ik mijn verloofde heb leren kennen!

Heel de dag door was men ook flyers aant uitdelen, zonder dat ik het wist. Daar stond op 'Stuur dit meisje je gelukwensen voor haar huwelijk, of overtuig haar om niet te trouwen en mee te gaan met jou!' En dan het gsm nr... Van mijn vriend! hihi ik kwam niet meer bij toen ik dat zag!

Kortom, het was super! Ik heb wel wat traantjes gelaten, puur van ontroering, en ik heb zo hard gelachen. IK heb geen 1 keer op mijn uurwerk gekeken (en normaal leef ik echt volgens het uur...) Dus aan iedereen die nog zijn vrijgezllen tegoed heeft:' Laat u volledig gaan, tis de laatste keer... Denk niet van oh, da's niet gepast of wat gaat men hiervan denken, of wat als die beelden terecht komen bij... Maar geniet er gewooon van!

Groetjes

Een hele blije bruid!
Vicky
09.09.06

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 335

carry
18-8-2007
 Meld misbruik7-8-2006 13:29:49

Een SUPER vrijgezelleavond!
Ik heb het met plezier gelezen met een grote smile op mn gezicht.Je mag je gelukkig prijzen met zon toffe vriendinnen.

Groetjes Carry

Veroniek

Meld misbruik7-8-2006 13:55:01

Dag Vicky

Dat moet wijs geweest zijn!

Prijs je gelukkig met zulke vriendinnen en geniet nog van de rest van de afteldagen...

Succes
Veroniek
20 07 2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...