Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vader van de bruid

7-8-2006 12:40:34
ik zit mij al een tijdje ergens in te ergeren. mijn vader (en moeder) proberen mij zoveel mogelijk te helpen bij de organisatie van ons huwelijk. maar soms bemoeien ze zich echt wel teveel. daarnet nog aan tafel, kwam het ter sprake over het aantal genodigden, en onze pa begon hem lastig te maken omdat wij toch een 60-tal vrienden hebben uitgenodigd. is dat dan zo raar? uiteindelijk betalen wij zelf voor alle vrienden en kennissen. en daarbij, je trouwt toch maar ene keer (meestal toch) zijn er nog bruidjes met dit probleem? kunnen jullie mij misschien beetje raad geven hoe ik ermee moet omgaan? erover praten helpt niet, want dan maakt hij hem toch alleen maar lastig

groetjes

Inge

Inge
14-10-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 368

Saskia
10-3-2007
 Meld misbruik7-8-2006 13:06:03

Hallo,

WIj hebben in totaal ook een 60-tal vrienden + de genodigden van mijn familie en schoonfamilie.

En als je je vrienden zelf betaalt is het toch je eigen keuze!?

carry
18-8-2007
 Meld misbruik7-8-2006 13:35:35

Bij ons zijn er ook wat discussies geweest met de schoonouders over geld (filmman, vervoer,menu, ...) en we hebben hier snel korte metten mee gemaakt, door te zeggen dat we alles zelf betalen. We zijn nu volop aant sparen, maar het is onze dag en wij willen die doen hoe wij willen. Aangezien jullie je vrienden zelf betalen, zou ik mij er niet druk in maken, jullie mogen op JULLIE dag de mensen die je er graag bij hebt, er zeker bij vragen. Ik zou zeggen probeer het wat te negeren als praten niet helpt, want het is niet fijn om je er druk in te maken. Ik doe dit nu ook en voel me er veel beter bij!
Veel succes!
Carry

Eveline
26-8-2006
 Meld misbruik7-8-2006 13:49:41

bij ons komt de trouw wel erg dichtbij (nog 19 dagen...) en ik doe niets anders dan wenen... Iedereen (lees: ouders) wil plotseling zijn zegje doen! Mijn ouders zijn gescheiden + mijn vader komt niet meer overeen met zijn familie (en ik wel en ze zijn allemaal gevraagd voor de trouw!). Dat zorgt dus allemaal voor misérie. Ook mijn schoonouders hebben andere opvattingen over de trouw dan wij...

Had ik het vooraf geweten...

Dus... Trek het je vooral niet aan. Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan maar ik wens niemand de gevoelens toe die ik nu heb!

Heel veel succes en als er iemand commentaar geeft... gewoon eens glimlachen en van ja zeggen. Achteraf doe je dan toch je eigen zin! Het is JULLIE dag (dat probeer ik ze hier nog altijd duidelijk te maken!!

Eveline

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-8-2006 14:02:49

Hey,

niets van aantrekken zou ik zeggen. Maak je ouders duidelijk dat je zeker apprecieert wat ze allemaal voor je doen, maar dat het jullie dag is dat jullie je vrienden daar bij willen. Wij betalen alles zelf, dus voor ons is het in principe niet zo moeilijk, maar toch willen de ouders zich moeien. Ik heb het dus op die manier opgelost en dat begrijpen ze toch wel.

Groetjes,
Lieve

kim

Meld misbruik7-8-2006 23:27:31

wil nu eigenlijk niet zeggen dat je zorgen niet erg zijn, maar wil wel even relativeren. Wij trouwen normaal in oktober maar door een spijtig voorval ligt mijn vader in coma en zal het misschien niet halen. Probeer je eigen standpunt duidelijk te maken zonder ruzie en vooral geniet van je ouders!

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik11-8-2006 22:28:21

Ik kan je vader wel ergens begrijpen. 60 vrienden vind ik ook wel wat veel, want hoeveel ga je er nog van zien na de trouw?

maar ja, als jullie betalen, dan kiezen jullie ook wel jullie genodigiden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...