Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf Limburg

  1-3-2012 17:32:48
Hoi,
wie kan mij een goede en vooral niet al te dure videograaf regio Genk-Maasmechelen aanraden? Het moet zelfs geen professionele te zijn, we willen gewoon wat leuke beelden van onze dag....
Thanks!

Kelly
8-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1177


lotte
25-8-2012
 Meld misbruik1-3-2012 18:10:50

hey hier ben ik ook nog naar opzoek,
maar vind momenteel nog niemand die goed meevalt van prijs :s



Kelly
8-6-2012
 Meld misbruik1-3-2012 18:38:14

Met dat probleem zit ik dus ook Lotte!
We hebben al een behoorlijk budget vrijgemaakt voor de fotograaf en zouden dit graag als extraatje willen maar het lijkt nogal onmogelijk... :s



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik1-3-2012 18:48:33

Wij hebben video Geurts uit Genk, ze vragen wel 814 euro voor een hele dag en dat vond ik ook redelijk duur! Normaal gezien zou de oom van mijn vriend de foto's trekken, hij is fotograaf... Maar hij wil niet meer :( dus komt er wel die onvoorziene kost bij van een fotograaf die toch snel 1000 euro kost! Marjaah als we wisten dat we een fotograaf moesten betalen gingen we ook op zoek naar wat goedkopers...



lotte
25-8-2012
 Meld misbruik1-3-2012 19:08:35

mja 800 vind ik al wel te veel eigenlijk :s mits het gewoon een extraatje is voor ons en een mooie herinnering zou graag rond de 400 à 500 max zsitten



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik1-3-2012 19:14:01

Kurt Vermylen is naar het schijt ook heel erg goed en vraagt helemaal niet veel -lees naar jou budget-! Je kunt hem altijd vrijblijvend eens vragen naar een persoonlijke offerte, hij is van Balen. kurtvermylen@hotmail.com



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik1-3-2012 19:14:38

Oeps -bloos- *schijnt* moet het zijn :D



Sarah
11-8-2012
 Meld misbruik1-3-2012 22:45:39

Wij hebben Art Defence uit Diepenbeek! :-)




Bianca

 Meld misbruik2-3-2012 13:15:45

Hey
Kijk zeker eens naar onze site www.stylemepretty.be
Wij werken in heel de Benelux aan democratische prijzen.

Heb je vragen aarzel niet ze te stellen!

Groetjes
Bianca




caroline
7-7-2012
 Meld misbruik3-3-2012 22:00:02

Wij zijn ook op zoek naar een videograaf regio Genk. Moet niet professioneel we willen gewoon wat beelden van de dag.
Iemand interesse om op elkaars huwelijk te filmen?
Wij komen bij jullie en jullie bij ons. Zo hebben we elk wat beelden die we nadien elk zelf kunnen bewerken en een film van kunnen maken.
Indien interesse mag je me altijd mailen vergultcaroline@hotmail.com.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info