TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Niki
30-6-2012
|
1-3-2012 11:38:36
Hallo Katrien,
Bij ons is het zo dat iedereen in de suite zelf zijn/haar kledij betaald (we hebben hen wel een kleurkeuze doorgegeven). Voor de bruidsmeisjes betalen wij dit zelf. Hier wilde ik echt iets dat 100 % bij mijn gevoel én mijn kleed past :-).
De kledij van de bruidsmeisjes hebben we gekocht bij C&A en was in totaal € 84. Hier moeten wel nog schoentjes voor gekocht worden. M'n mama heeft een jurk van € 50, m'n zus ook zoiets (lees getuige), m'n papa z'n kostuum was € 100, van schoonvader € 150. M'n grootouders ga ik helemaal niets opleggen, gewoon ook beetje de kleur (oma is 86 jaar, ik kan moeilijk gaan verlangen dat ze nog iets nieuws gaat kopen, ze zit ook al in een rusthuis) en m'n grootvader heeft kostuums met hopen (ook in de kleur die wij vragen, bruin). M'n verloofde z'n oma wil iets nieuws "kmag mijn eige toch ook ne x iets permitteren hé!" dus dit gaan we het komende weekend eens regelen. De getuige van m'n aanstaande moet regelmatig voor 't werk naar 't buitenland ook en heeft dus ook wel een kostuum in 't bruin (en anders ging hij er 1tje kopen).
Ziezo, hopelijk heb je hier iets aan :-)
Groetjes Niki
|
|
hanne
3-9-2011
|
1-3-2012 11:39:57
Hoi, ij hadden met de dames afgesproken om niet in het lang te gaan en de mannen hebben een kostuum gehuurd. Dat hebben ze allemaal zelf betaald. Wij hebben enkel de kleren voor de bruidskindjes betaald.
Groetjes,
Hanne
|
|
Britt
23-6-2012
|
1-3-2012 11:44:23
Hey, ik heb onze suite enkel opgelegd dat de mannen een kostuum met das moeten andoen. Mijn schoonbroer wou op zen italiaans komen en dat wou ik niet. Heb geen kleuren opgelegd. De kleren van de bruidskindje hebben wij wel betaald. Behalve de schoenen. De kleren van de 4 grootste komen van de collectie CKS en de jongste van blablabla ofzoiets:)
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
1-3-2012 11:48:22
Voor de mannen in de suite zullen wij kostuums huren en een das kopen (een wit hemd hebben ze zelf). De vrouwen in de suite mogen kiezen (kort of lang, kleur behalve wit). De vrouwen betalen dan ook zelf :) De bruidskindjes zijn de eigen kindjes en betalen we dus zelf.
|
|
Eline
7-7-2012
|
1-3-2012 12:04:24
Ik laat iedereen volledig vrij en de keuze en verwacht ook dat ze dat zelf betalen. Ik zou enkel voor de suite betalen als je iets heel specifiek vraagt, een specifiek soort das, allemaal een specifiek kleedje, of 'het maakt niet uit, als het maar kort, koraalrood, strapless en van satijn is'...
|
|
Evelien
1-9-2012
|
1-3-2012 12:38:04
Heyhey,
Wij betalen de huurkostuums voor de mannen van de suite. Het witte hemd dat ze moeten hebben, betalen ze zelf. We rekenen hiervoor op 50 à 60 eur pp (2-delig pak). Wij vonden niet dat we hen konden verplichten om een kostuum dat wij hen oplegden, zelf te betalen :-). Daarnaast hebben we ervoor gekozen om de vrouwen van de suite in knie-lengte te laten komen en liefst in een flashy kleurtje, maar kwa model, vorm, kleur (muv wit natuurlijk ;-)) en prijs zijn ze volledig vrij om iets naar hun zin te kiezen. Wel gaan we hier toch ook 50 eur pp gaan bijleggen, aangezien de mannen dit "budget" ook krijgen en fair is fair ;-). Bruidskindjes hebben we niet maar dit hadden we anders wel volledig betaald :-).
Groetjes!
Evelien
PS.: wij hebben wel maar een suite van 12 personen, waaronder 6 ouders (de mijne zijn gescheiden en hebben een nieuwe partner), hierdoor valt het allemaal best mee natuurlijk :-).
|
|
caroline
9-6-2012
|
1-3-2012 12:38:54
Ey!
Wij huren de kostuums voor de suite en betalen deze ook. Das en hemd kopen ze zelf in die dezelfde winkel en is ook allemaal hetzelfde. De kleren voor de bruidskindjes betalen we ook. De vrouwen vragen we gewoon in het kort te komen (tot aan de knie), voor de rest zijn ze vrij :).
|
|
inge
15-9-2012
|
1-3-2012 14:08:49
Wij huren de kostuums voor de mannen, een wit hemd betalen ze zelf, maar iedereen zal hetzelfde hemd kopen, de vrouwen kiezen, broek, kleed of rok, maakt niet. Maar in dezelfde kleurgenre. Bv blauw, groen, paars. Of oranje, rood roze. morgen gaan we kijken voor de mama's en de rest zoekt dan ook iets in de kleur die morgen gekozen wordt. Dan huur of koop ik een das voor de mannen in die kleur. De kindjes zijn eigen kindjes, dus probleem snel opgelost. Ik vond ook niet dat ik kon opleggen om de mensen van de suite die bepaalde kostuum te gaan huren en ze zelf laten betalen.
|
|
daisy
8-9-2012
|
2-3-2012 9:36:23
Wij kiezen het kostuum en laten de mannen van de suite zelf betalen... het is ook allemaal familie en ze vinden dit niet meer dan normaal! Ik betaal enkel voor het bruidsmeisje... Anders is het echt te duur...
|
|
tamara
30-3-2012
|
13-3-2012 10:04:22
iedereen komt zoals hij/zij wil bij ons mijn broers en schoonbroers komen in broek met hemd en that's it. ik wil dat iedereen zich op zijn/haar gemak voelt en niet de ganse avond ongemakkelijk moet rondlopen. van de meeste heb ik hun kledij al gezien (kwamen zelf vragen wat ik ervan vond) en ik ben blij van iedereen.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|