Terug naar overzicht
Dag Jontje,Eens vragen anders in een winkel waar ze die verhuren? Wij gaan er zelf één huren (ook grijs jacquet) voor onze bruidsjongen, maar ik weet dat ze in diezelfde winkel die kostuums ook verkopen.Groetjes,Els
Hey Els,En in welke winkel heb jij het jacquetje gehuurd voor de bruidsjongen?De winkel hier bij ons verkoopt ze niet.groetjes
Wij hebben gehuurd bij Fricks Fashion in Sint-Truiden.Weet niet of dat voor jullie enigszins haalbaar is qua afstand.Groetjes,Els
Bij style tailors doen ze verhuur maar verkoop weet ik niet. Is er in Brasschaat,Aalst en Mechelen.Veel succes!!
Welke regio ben je Jontje? Indien W-Vlaanderen:* Scarpellini - Oostende* Van Wynsberghe - Kuurne* Jonavan - RoeselareIndien O-Vlaanderen:* Labaere - ZottegemGood luck!
Ik ben van oost - vlaanderen/antwerpen.Afstand is geen probleem, de verloofde heeft juist een nieuwe auto en rijdt er met veel plezier vele kilometers mee.Alvast al bedankt voor de vele voorstellen van winkels!groetjes
bij serrus in menen verhuren ze ook kostuum, ook voor jongetjes weet wel niet of ze grijze hebben...