Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond : ruzie !!!

6-8-2006 20:50:58
Hallo,

wat je dus niet verwacht is gebeurd! Ruzie tussen mijn vriendinnen bij het regelen van mijn vrijgezelle!!!

2 groepen tegen elkaar, teveel gebeurd om te vertellen.
Mijn getuige wou het allemaal niet vertellen, maar het is allemaal uit de hand gelopen en ze is er wat onderdoorgegegaan. Eén groep wilde iets doen en is 'afgekeurd' bij de andere groep.
De andere groep A zei dat het echt niets voor mij was. En blijkbaar was het echt wel niets voor mij. Zij (B) wat lastig. Een hoop heen en weer gebel om compomissen te sluiten i.v.m. plaats (limburg of leuven) Groep A is tegemoet gekomen, maar groep B wilde nog steeds hun dingen doen en groep A kreeg mij dan wat later op de avond, als hun activiteiten gedaan waren.
Natuurlijk nog een hoop gebel, om aub toch bij de grootste groep A te komen, voor mijn fijne avond. Blijkbaar (vrouwen onder elkaar) is er iets gezegd wat niet zo bedoeld is, maar toch gezegd is en ja RUZIE
Groep B wil niet meer komen!

Iedereen zegt wel dat ik het mij niet hoef aan te trekken en genieten van een fijne dag! Maar das moeilijk, heb van groep B nog niets gehoord van waarom en hoe? en dat ze niet komen!

Wil graag iemand van groep B bellen en vragen wat er allemaal is gebeurd,maar dar raden ze me af (alee mijn verloofde dan) Hij zegt, vraag het hun na de trouw. Maar hoe moet ik me dan tegen hun houden? Zij zijn ook uitgenodigd op het feest.

Ik weet het allemaal niet meer...

groetjes Aniek
(nog 12 dagen)

aniek
18-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 690

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-8-2006 7:45:42

Hey Aniek,

ja, bij mijn vriendinnen is de voorbereiding ook niet zonder miserie verlopen. Da's inderdaad weer zo'n geval van 'vrouwen onder elkaar' hé.

Ergens heeft je verloofde wel gelijk dat je best alles laat rusten tot na het huwelijk. Maar als je er zo mee inzit, zou ik toch zelf proberen uit te vissen hoe het zit hoor. Want ik zou zo'n wrang gevoel hebben tot het uitgepraat is en als groep B er niet is op je vrijgezellendag, dan zal je je er ook niet goed bij voelen.

Sterkte en hopelijk lost het zichzelf op!

Lieve

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik7-8-2006 10:58:59

Heel vervelend!
Het is jammer dat je daar nu tijd en energie moet insteken net nu je eigenlijk met plezier zou moeten uitkijken naar je trouwdag.
Ik zou toch voor de trouw met hun gaan praten, want ik denk dat je anders niet gaat weten hoe je je tegenover hun moet gedragen op je trouwdag.
Veel succes!!!

Groetjes, Sissi

Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik7-8-2006 11:08:58

Hey meisje

Bij mij was 't ook dikke ambras.. Heb 't gewoon zo gelaten (bij mij is wel iedereen meegeweest) en op de trouw heeft iedereen zich geamuseerd. Hoop dat 't zichzelf oplost.

Wendy
al 2 dagen getrouwd!

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik7-8-2006 11:45:06

Hey

Zo spijtig! Ik heb het nochtans nog al gehoord dat er ruzie ontstaat. Heel spijtig, ik vind dat ze die dag maar aan 1 ding moeten denken en dat is aan de bruid, en hun eigen goestingen eventjes opzijzetten...

Veel succes

Vicky
09.09.06

Inge

Meld misbruik7-8-2006 11:51:26

Bij mij waren er ook spanningen. Ik heb toen een mail rondgestuurd waarin ik zei dat ik had opgevangen dat er spanningen waren, en dat ik dat heel erg zou vinden moest dat echt zo zijn. Ik heb toen ook nog geschreven dat ze allemaal mijn vriendinnen waren en dat ze mij allemaal nauw aan het hart lagen en dus ook hoopte dat ze er allemaal bij konden zijn op mijn vrijgezellendag. Maar, ik heb er toen ook bijgeschreven dat X en Y mijn getuiges waren (ik had er twee) en dat zij wel een fantastische dag zouden organiseren, die perfect bij mij zou passen. Iedereen had de boodschap wel begrepen want: de planning van mijn getuiges is doorgegaan (en die paste inderdaad perfect bij mij), iedereen is gekomen en noch op de vrijgezellendag, noch op de trouw was er van die spanning nog iets te merken en iedereen heeft zich op beide dagen heel goed geamuseerd.
Ik hoop voor jou dat het opgelost geraakt en dat je vriendinnen het fatsoen hebben om voor jouw dag hun eigen willetje wat in te slikken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...