Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele plaats aanduidig aan tafel

  6-8-2006 18:01:09
ik zou de mensen graag op een originele manier hun plaats aan tafel wijzen. verschillende landen en bloemen zijn de gekende manieren. Weten jullie soms een originele manier?

Dank hannelore

hannelore
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 467


Elke
12-8-2006
 Meld misbruik6-8-2006 18:18:03

Hey,

ik heb onlangs gehoord van muziekinstrumenten; op de tafel stond een grote foto van dat instrument en de gasten kregen een klein kaartje met een stempel van een instrument.
Bij ons huwelijk wordt de tafeschikking gemaakt aan de hand van allemaal verschillende foto's van ons. Ieder gastenkoppel krijgt een klein fotootje en ze moeten dan dezelfde grote foto op de tafels gaan zoeken.

Groetjes
ELKE
12-08-06



Anneleen
19-8-2006
 Meld misbruik6-8-2006 21:43:53

Hallo Hannelore,

Bij ons is het wel met bloemen, maar bij het binnen komen krijgt elk koppel de bloem die bij de tafel hoort waar ze moeten plaats nemen.

ik vond dit wel origineel in plaats van een getypt kaartje met de naam erop.

Groetjes
Anneleen
19/08/2006



Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik7-8-2006 9:44:40

Wij hadden geen geschenkenlijst maar vroegen geld voor de huwelijksreis (rondreis in Finland), dus hadden we de tafels naar steden en typische Finse zaken genoemd. Bij het binnenkomen kregen de mensen dan een kaartje met een beetje uitleg rond de benaming. Heel veel complimentjes om gehad.

groetjes,
catherine



Jasmijn
3-6-2006
 Meld misbruik7-8-2006 11:54:52

Wij hadden gekleurde bandjes.
En dit weekend zijn we naar een trouwfeest geweest waar ze gekleurde gummybeertjes (snoepjes) op elke tafel hadden liggen en ieder kreeg een gekleurd stickertje op zijn/ haar hand geplakt en wist zo aan welke tafel te gaan zitten. Ik vond dit wel een heel origineel idee en gemakkelijk om te doen.

groetjes,

Jasmijn



Mike

 Meld misbruik7-8-2006 12:12:07

Wij zijn eens te gast geweest op een trouw waar men het ook met snoepjes deed: elke gast kreeg een zakje snoepjes, en werd zo aan tafel geroepen (bv nu de groene beertjes, of de gele tutters,...)



Veroniek

 Meld misbruik7-8-2006 12:22:38

Hoi Hannelore

Ik heb hier op het forum ook gelezen dat ze dat met ballonnen gedaan hebben.

Je hangt een ballon op tafel (gevuld met helium of niet) en de bezoekers krijgen dezelfde kleur ballon als ze binnenkomen...

Succes
Veroniek
20 07 2007



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik10-8-2006 8:36:19

Hey Elke,

Ik dacht ook aan foto's , maar hoe roep je dan de tafels af?

Groetjes, Sissi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...