Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat in de namiddag?

  6-8-2006 13:03:39
Wij trouwen om 11uur. Het feest begint pas om 19 uur. Wat doen in de tussentijd? Heb jij een idee? Mail het mij door aub. Alvast bedankt!
mvg Hannelore

hannelore
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 349


Ilse
4-8-2006
 Meld misbruik6-8-2006 13:07:48

je kunt foto's gaan nemen of ergens toch een kleinigheidje gaan eten.

succes
Ilse



soetje
16-9-2006
 Meld misbruik6-8-2006 15:11:04

Hoi hannelore,

Wij trouwen ook voor de kerk om 11 u en daarna geven wij een kleine broodjeslunch voor de suite. Intussen gaan wij onze foto's nemen want om 16.30u begint onze eerste receptie al. xxx



Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik6-8-2006 20:29:12

Hallo, wij trouwen om 11.00u voor de wet en om 18.00u is onze 'alternatieve viering' pas. Na de wet gaan we met de ouders, zussen en grootouders naar ons thuis. Daar drinken we wat en eten we kaasschotel. Daarna doen we een fotoreportage (2 uren gepland). Vervolgens rijden we van Leuven naar Neeroeteren (waar ons feest is). We gaan dan eerst nog even naar een brasserie of zo waar we een stukje taart kunnen eten en iets drinken (het eten zal immers pas rond 20.00u zijn) en om 18.00u begint onze viering dan.

We wilden ipv de brasserie eerst gaan bowlingen maar wij hebben daar te weinig tijd voor omdat we zo ver moeten rijden (Leuven-Neeroeteren).

groetjes,

marjolijn



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-8-2006 7:55:03

Hey,

wij trouwen voor de wet om 11.20 u en nadien gaan we met de nabije familie brunchen tot 15 u. Daarna gaan wij zonder onze familie foto's nemen en zij gaan dan de stad verkennen of een paar uur naar huis. Eerst hadden we gedacht om ze in te schrijven voor een geleide themawandeling of om met de bootjes te gaan varen in Gent, maar ons budget is nogal krap... Ons feest begint ook pas om 19 u.

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...