Terug naar overzicht
Wij hebben ook fotolinde genomen als fotograaf. De prijs valt goed mee vind ik. 895 euro voor een album van 50 tot 70 foto's, 995 euro voor een album van 80 tot 100 foto's, 1150 voor een album van 100 tot 120 foto's met veel grote en digitale foto's en 1250 euro voor 100 tot 120 foto's wanneer de fotoreportage niet op de trouwdag zelf doorgaat wanneer de locatie te ver ligt,... Het fotoalbum zelf is wel niet inbegrepen in de prijs, dit varieert van 89 tot 350 euro maar je mag ook gerust zelf je fotoalbum kopen. Wij waren zeer vriendelijk ontvangen en ik vind dat ze mooi werk leveren en goede ideeën hebben.hannelore
Hey,Zijn jullie daar vrijblijvend langsgeweest?? Dit valt inderdaad goed mee van prijs. Is dit dan al vanaf 's morgens dat ze komen fotograferen tot op de receptie?? Hebben jullie nog andere gedaan in de streek??Wanneer trouwen jullie??GroetjesAngelique 04/05/07
Hallo Angelique,Wij trouwen op 16 december en hebben fotolinde vastgelegd om onze reportage te maken.Ze komt van 8h30 tot en met de receptie.Moest je nog vragen hebben mijn e-mail adres is anvandaele@skynet.beGroetjesAnhttp://anenjurgen.trouwen.com