Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kindjes mee op huwelijksreis?

  26-2-2012 21:20:42
Hoi mede bruidjes,
De week na ons huwelijk gaan we gewoon naar zee met de kindjes , das voor mij de ideale vakantie.
Nu wil mijn lieve verloofde ook zonder de kindjes een weekje naar het buitenland ,we zouden dan met de auto naar Spanje gaan . Ik weet niet of ik het zie zitten om ons kindjes zo lang achter te laten , ze zijn nog zo klein (1 en 2,5 jaar).
Ik begrijp wel dat een huwelijksreis normaal met 2 is en dat we dan ook wat meer tijd hebben voor elkaar, maar misschien is dat voor een mama net anders dan voor de papa.
Zijn er nog mama's met dezelfde vragen worstelen?
groetjes, Mieke

Mieke
1-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1234


Eva
23-3-2012
 Meld misbruik26-2-2012 21:25:30

Ik heb mijn vriend van bij het begin duidelijk gemaakt: NO WAY dat ik ons dochtertje achterlaat om op huwelijksreis te gaan. Zelfs niet op een weekendje weg. Ze is anderhalf jaar oud. En het zou lukken hoor, ze is echt een superflinke meid die heel veel aankan en mijn moeder zou dat supergoed doen. Maar ik zou er zelf helemaal niet van kunnen genieten. Mijn vriend begrijpt het en we gaan dan ook niet op reis. Als je zelf niet 100% wilt, vind ik niet dat je het moet doen. Volg je hart zou ik zo zeggen! :)



Jessy
16-6-2012
 Meld misbruik26-2-2012 21:52:57

Hey,

Wij hebben beslist om toch met zen tweetjes op huwelijksreis te gaan. Normaal gezien zouden we eerst naar Mexico gaan, maar daar moet je minstens een 14 dagen naartoe gaan vonden we. En dat is dan toch wel te lang om onze kleine pruts achter te laten. Is tegen dan 22 maanden trouwens.
Dus hebben we beslist om een weekje naar Turkije te gaan gewoon om te relaxen en nadien een grotere reis te maken als ze wat ouder is. Een weekje gaat nog net gaan denk ik, maar langer zal ook wel lastig zijn hoor
Weet wel dat ik zeker elke dag ga bellen want anders wordt het ook moeilijk mss

grtz



Mieke
1-6-2012
 Meld misbruik26-2-2012 22:33:50

Ik heb vooral schrik da 13 u in de auto veel te lang gaat zijn voor hen mochten ze mee gaan.Mijn ventje beloofd wel onmiddellijk naar huis te rijden als we ze teveel missen. Da zal ook wel wa schelen zeker.



Els
27-1-2012
 Meld misbruik26-2-2012 22:49:14

Hey, wij zijn samen met onze 3kids op huwelijksreis gegaan (zijn jammer genoeg vroeger naar huis moeten gaan door een plots overlijden van mn man zijn grootvader) ons jongste dochtertje was tijdens ons huwelijk pas 4maand dus geen discussie of zij zou meegaan en 1meenemen en 2 thuislaten kan ook niet he , ik kan ze trouwens echt niet missen hoor!!!! later als ze groter zijn kunnen we dan nog eens onze honeymoon over doen met zn 2tjes... dus volg je hart!
Groetjes



veronique
30-6-2012
 Meld misbruik27-2-2012 6:36:19

je kan ook een citytrip naar barcelona doen hé, wij zouden ook graag een paar dagen alleen eens weggaan, maar daar het moeilijker is voor de opvang gaan we nu enkele dagen naar zee, en gaan we volgend jaar een weekje alleen met het vliegtuig weg.
De kindjes zelf gaan dat zelfs leuk vinden, eens op logement.



jamina
31-8-2012
 Meld misbruik27-2-2012 8:29:58

Hoi Hoi

Wij gaan 11 dagen naar andalusie, met de vlieger en huren ginder een auto... gaan veel uitstappen doen maar in geen geval laat ik men zoontje thuis, hij hoort er gewoon bij! ik zou me anders niet kunnen amuseren en constant naar huis bellen :-) en dan zou men ventje nog ellendiger zijn! :-)

groetjes




Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik27-2-2012 10:18:54

Hey mieke,

Wij gaan ook op 'huwelijksreis' met ons zoontje (1jaar)... wij gaan voor een weekje naar Frankrijk. Wij kunnen ons zoontje ook niet missen en achterlaten bij de grootouders is zo erg op die leeftijd! De echte huwelijksreis doen we wel als ons klein ventje wat ouder is.

Groetjes



kevin
1-6-2012
 Meld misbruik27-2-2012 12:18:03

Hey,

Wij gaan ook een weekje naar zee met ons zoontje. We zijn gewoon nie meer compleet zonder hem. Hem achterlaten bij familie voo meer dan 1 nachtje, no way. Ook al krijgt hij de beste zorgen, het is toch niet zijn mama en papa hé. Ons zoontje is ook al heel veel ziek geweest en hij moest maar is ziek worden, de vakantie is dan direct omzeep? Daarom gaan we ook niet te ver. Op 1,5 u zijn we nu thuis en bij de dokters die hem goed kennen.



Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik27-2-2012 12:36:05

Ook hier geen haar op ons hoofd dat er aan denkt om alleen te gaan!Tuurlijk zijn ze in goede handen bij de grootouders maar als ze ziek worden hebben ze nog altijd liefst mama of papa.
En om daar dan op reis te zitten en alleen maar aan hen te kunnen denken...pfff dan nemen we ze liever mee.

Wij gaan ook naar Spanje met de auto maar overnachten wel in Frankrijk is. Onze meiden zullen tegen onze trouw 3 en 2 zijn.
Vorig jaar naar Frankrijk geweest en dit is heel goed gegaan.(hadden toen de leeftijd van jouw kindjes nu)



Mieke
1-6-2012
 Meld misbruik27-2-2012 20:52:33

Iedereen super bedankt voor de reacties, blij om te weten dat er mensen zijn die kindjes zowel meenemen als op logement sturen.
Denk dat we nog es moeten argumenteren de papa en ik.
Veel succes met de voorbereidingen iedereen en leuke reisjes gewenst.
groetjes



wendy
26-5-2012
 Meld misbruik27-2-2012 21:11:05

Ik vond het ook wat moeilijk om ons prutske van dan 1 jaar achter te laten. Compromis met mijn ventje: een citytrip met zn twee en later een rondreis kroatie met zn drie.
Intussen is de citytrip enkele dagen zee geworden wegens een tekort aan verlofdagen ;).
Maar ik kijk er wel naar uit om er enkele dagen alleen met mn ventje op uit te trekken. En wordt hij ziek of zo, dan staan we in een uurtje hier.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums