Terug naar overzicht
Ik heb mijn vriend van bij het begin duidelijk gemaakt: NO WAY dat ik ons dochtertje achterlaat om op huwelijksreis te gaan. Zelfs niet op een weekendje weg. Ze is anderhalf jaar oud. En het zou lukken hoor, ze is echt een superflinke meid die heel veel aankan en mijn moeder zou dat supergoed doen. Maar ik zou er zelf helemaal niet van kunnen genieten. Mijn vriend begrijpt het en we gaan dan ook niet op reis. Als je zelf niet 100% wilt, vind ik niet dat je het moet doen. Volg je hart zou ik zo zeggen! :)
Hey,Wij hebben beslist om toch met zen tweetjes op huwelijksreis te gaan. Normaal gezien zouden we eerst naar Mexico gaan, maar daar moet je minstens een 14 dagen naartoe gaan vonden we. En dat is dan toch wel te lang om onze kleine pruts achter te laten. Is tegen dan 22 maanden trouwens.Dus hebben we beslist om een weekje naar Turkije te gaan gewoon om te relaxen en nadien een grotere reis te maken als ze wat ouder is. Een weekje gaat nog net gaan denk ik, maar langer zal ook wel lastig zijn hoor Weet wel dat ik zeker elke dag ga bellen want anders wordt het ook moeilijk mss grtz
Ik heb vooral schrik da 13 u in de auto veel te lang gaat zijn voor hen mochten ze mee gaan.Mijn ventje beloofd wel onmiddellijk naar huis te rijden als we ze teveel missen. Da zal ook wel wa schelen zeker.
je kan ook een citytrip naar barcelona doen hé, wij zouden ook graag een paar dagen alleen eens weggaan, maar daar het moeilijker is voor de opvang gaan we nu enkele dagen naar zee, en gaan we volgend jaar een weekje alleen met het vliegtuig weg.De kindjes zelf gaan dat zelfs leuk vinden, eens op logement.
Iedereen super bedankt voor de reacties, blij om te weten dat er mensen zijn die kindjes zowel meenemen als op logement sturen.Denk dat we nog es moeten argumenteren de papa en ik.Veel succes met de voorbereidingen iedereen en leuke reisjes gewenst.groetjes
Ik vond het ook wat moeilijk om ons prutske van dan 1 jaar achter te laten. Compromis met mijn ventje: een citytrip met zn twee en later een rondreis kroatie met zn drie. Intussen is de citytrip enkele dagen zee geworden wegens een tekort aan verlofdagen ;).Maar ik kijk er wel naar uit om er enkele dagen alleen met mn ventje op uit te trekken. En wordt hij ziek of zo, dan staan we in een uurtje hier.