Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Draaiboek.

  25-6-2004 18:30:04
ik heb al heel het internet afgezocht naar 'Hoe maak ik een draaiboek?'. Zonder resultaat. Zou er iemand mij kunnen helpen aub, het is nogal dringend.
Dank u.

Lisbeth
17-8-2004
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1042


katrien
31-7-2004
 Meld misbruik28-6-2004 8:22:59

Bij ons heeft de ceremoniemeester dat helemaal gemaakt - wij hadden een afspraak met hem en hij heeft heel de dag met ons overlopen, twee dagen later lag een soort draaiboek in onze brievenbus...

Katrien



Evelien
14-8-2004
 Meld misbruik28-6-2004 15:53:49

Ik heb gewoon een soort tijdsschema gemaakt. Met in detail (zo goed als dat kan) wat wanneer gebeurt en wie wat doet en zo van die dingen. Dat is ook een vrij efficiente manier om te ontdekken wat je nog allemaal moet doen...
Groetjes en succes ermee
Evelien



sigrid
22-8-2004
 Meld misbruik29-6-2004 8:37:17

ga eens kijken op volgende website daar vind je een model van draaiboek http://www.insides.be/adagioceremonie/Adagiolinks.htm
nog vraagjes,laat gerust iets weten
sigrid


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...