Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes! flesjes? snoepjes? waar?

  26-2-2012 18:12:17
hey, even jullie mening en tips alstublieft :)
wij zouden graag voor de mannen een potje met hartjes snoepjes geven en voor de vrouwen een flesje met badschuim.
vinden jullie dat dit samen past of is het beter voor allemaal het zelfde?
En weet iemand van jullie waar je goedkoop kleine flesjes kan vinden ? want dat is ook niet echt makkelijk hebben we ondervonden

alvast bedankt en groetjes!

gitte
11-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1796


nancy
14-9-2012
 Meld misbruik26-2-2012 18:19:01

Hoi,

Bij ava kan je lege flesjes vinden in verschillende vormen die je dan zelf kan vullen met snoep of badschuim. Als je er dan een persoonlijk etiketje op plakt(vistaprint) zodat de kleuren bijeen passen kan je best 2 verschillende dingen nemen vind ik.
De flesjes zitten rond de 90 cent per stuk bij ava.

Veel succes!!



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik26-2-2012 18:38:08

Wel een dure aangelegenheid toch, 2 stuks per koppel....
Vrouwen zullen best blij zijn met een flesje badschuim..maar of mannen even blij gaan zijn met een flesje met hartjes...
Wel een leuk idee op zich!



Els
16-6-2012
 Meld misbruik26-2-2012 18:43:35

inderdaad, Ava is een super winkel voor dat soort zaken en niet duur, ook trouwens voor eventuele doopsuiker later :) Ik zou precies ook geen 2 verschillende dingen geven. 1 geschenkje per koppel is toch goed?



Ann
28-9-2012
 Meld misbruik26-2-2012 18:49:02

Wij gaan ook per persoon iets geven.
maar voor de mannen misschien een flesje bier en de vrouwen een badproduct?
hier denken we dan weer aan snoepzakjes, omdat wijzelf snoepers zijn :-)



vicky
4-8-2012
 Meld misbruik26-2-2012 18:52:02

Ik zou ook geen 2 verschillende dingen nemen ,en 1 per koppel is idd wel oke zeker .
die hartjes in een potje is wel een leuk idee vind ik .



mieke
25-6-2011
 Meld misbruik26-2-2012 19:17:18

Goeienavond,
Wij hebben vanalles in voorraad, wat betreft potjes, zakjes, enz. We kunnen ze voor u vullen, of u kunt ze ledig aankopen en zelf afwerken.
Ook aan kleine flesje badschuim (in tal van verschillende kleuren) kan ik je helpen.
Steeds welkom in de winkel, of neem eens een kijkje op de website.
www.miekado.be

Groetjes



Elke
13-7-2012
 Meld misbruik26-2-2012 19:56:54

Wij hebben ook een bedankje voor de mannen en een voor de vrouwen. Voor de mannen voorzien we een klein gepersonaliseerd flesje bier en voor de vrouwen een gepersonaliseerde cupcake. Ik zou persoonlijk ook geen snoephartjes voorzien voor mannen... Meestal zijn het de vrouwen die "snoepers" zijn en de mannen die wel van een glaasje houden. Er zijn ook nogal wat mannen die een afkeer hebben voor hartjesvormen.



delphine
9-6-2012
 Meld misbruik26-2-2012 20:26:46

Wij voorzien ook een bedankje voor de mannen en eentje voor de vrouwen.. voor de vrouwen hebben we een potje met persoonlijke M&M's en voor de mannen een kleine flesje jenever.. Als je het allemaal zelf maakt drukt dat op zich de prijs wel en valt dat, vind ik persoonlijk, wel nog mee naar de prijs toe..



tima
8-9-2012
 Meld misbruik26-2-2012 21:42:05

ook eens vragen in de lokale doopsuikerwinkel sommige dingen kwamen goedkoper uit bij ons toen we rondkeken voor de doopsuikers van de kleine . vb voor het flesje dat we hadden gevonden in ava was het €1,10 stuk in doopwinkel €1.50 gevuld, met lint en kaartje/of sticker wij gaan ws ook voor per persoon een bedankje ventje wilt perse bier voe de mannen dus moet ik iets voor de vrouwen daar heb ik 1000 ideen en kan niet kiezen
- klein vetplantje
- lipgloss (typisch iets voor mij want ik loop heel de dag te glossen)
- potje met kaarsje - gastendoekje- bacardi breezer (hebben ze in de bruidloft kleuren lime orange pink) - snoeppotje - flesje met passoa - confituur ( spread the love )of mosterdpotje ( spice up your love ) -enz...



Anke
5-5-2012
 Meld misbruik26-2-2012 22:04:26

ik heb mijn snoepjes gewoon bij kruidvat gekocht x



sofie
21-4-2012
 Meld misbruik27-2-2012 7:57:56

potjes om te vullen met hartjes kan je super goedkoop in de ikea vinden. ( onder kruidenpotjes).

Groetjes,

Sofie



gitte
11-8-2012
 Meld misbruik27-2-2012 11:50:40

hey,

bedankt voor de tips. Normaal gingen we voor allemaal het zelfde geven en waren het die potjes van ikea met snoepjes in ( ook wel per persoon omdat er bij ons ook redelijk veel vrijgezellen komen en zo het toch het eerlijkste is vind ik) maar nu had mijn vriend de flesjes badschuim gezien en die vond dat wel een heel leuk idee terwijl we al voor de helf van het volk ikea potjes hebben gekocht dus nu moeten we voor de mannen iets vinden wat in de ikea potjes gaat. Iemand een ander idee buiten snoepjes?



tima
8-9-2012
 Meld misbruik27-2-2012 12:36:06

miss wat stoerder als het muntjes zijn zo a la mentos .borrelnootjes ? meeste mannen lusten dit dacht ik . koffiepads (maar kweet niet of die in jullie potjes kan . kan er op een sticker kom eens op de koffie) . pff mannen zijn niet gemakkelijk é



Nele
25-5-2012
 Meld misbruik27-2-2012 19:10:58

hey , wij hebben flesjes besteld op http://www.flessenland.nl/ , helemaal niet duur , en gaan deze zelf vullen met een creme jenever, etiketje erop en lintje errond !



Martine
2-6-2012
 Meld misbruik11-4-2012 22:20:01

Hallo Nele ,
Ik heb ook gekeken op die site van flesjesland . Mag ik vragen welke jullie hebben genomen ? Ik zou ook graag jeneverflesjes geven , maar ik vind enkel in 20 ml , vierkante flesjes .



Nele
25-5-2012
 Meld misbruik12-4-2012 14:38:18

@martine hier is nog een link voor echte jeneverflesjes
http://eflessen.be/product/272/jeneverflessen-fles-glas... wij hebben via flessenland dat van 20 ml genomen (marasca) vond dit voldoende , groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...