Terug naar overzicht
Hey Caroline,wij trouwen ook de 12de... NOG 6 DAAGJES! Het kort echt heel hard af nu hé? Over het weer maak ik me niet teveel zorgen; het zou natuurlijk leuk zijn als de zon zou schijnen, maar je kan daar toch niets aan veranderen.Ik ben veel zenuwachtiger voor al de rest; is alles eigenlijk in orde? Wat als dat of dat misloopt?...Ik slaap 's nachts echt geen oog meer...Waar trouwen jullie?Wij in Waanrode.GroetjesELKE
Hallo,Ook wij trouwen de 12de. Het begint inderdaad echt af te korten nu.Nog een paar zaken te regelen, maar het komt wel in orde.Ik heb niet echt stress, gewoon wat zenuwachtig en hopen dat we niets vergeten zijn en dat alles goed zal verlopen...Veel plezier alvast!Groetjes,Cindy
Hey Elke,Wij trouwen in Haaltert dat ligt bij Aalst. Ik slaap ook slecht en t is nog 6 dagen.Ik ben ook echt bang dat we iets zouden vergeten zijn. We hebben zaal, DJ, fotograaf, ceremoniemeester, wagens, bloemen, ringen, onze kleren, huwelijksreis en kapper vastgelegd. Misboekjes, menu's en muziekCD voor in de kerk zijn gemaakt.Alleen nog geen cadeau voor onze getuigen... maar ik dacht dat we mss iets konden meebrengen van onze huwelijksreis.Zie jij iets wat we vergeten zouden kunnen zijn?groetjes en nog veel moed toegewenst ;-)Caroline
Hallo!Wij trouwen ook op 12 augustus!Het komt nu inderdaad heel dichtbij. Last van stress heb ik niet, meer een positieve zenuwachtigheid. Ik kan niet wachten tot het zover is. Veel succes allemaal volgende week en geniet ervan!Groetjes,Katrien