Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

12 augustus - volgende week

6-8-2006 9:46:05
Hallo,

wie trouwt er nog allemaal volgende week 12 augustus?

Al stress? Bij mij begint het zeker te komen! Met dat slecht weer dan nog in het vooruitzicht pfff...

groetjes
Caroline

Caroline
12-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 380

Elke
12-8-2006
 Meld misbruik6-8-2006 10:18:17

Hey Caroline,

wij trouwen ook de 12de... NOG 6 DAAGJES! Het kort echt heel hard af nu hé?
Over het weer maak ik me niet teveel zorgen; het zou natuurlijk leuk zijn als de zon zou schijnen, maar je kan daar toch niets aan veranderen.
Ik ben veel zenuwachtiger voor al de rest; is alles eigenlijk in orde? Wat als dat of dat misloopt?...
Ik slaap 's nachts echt geen oog meer...
Waar trouwen jullie?
Wij in Waanrode.

Groetjes
ELKE

Cindy
12-8-2006
 Meld misbruik6-8-2006 13:53:25

Hallo,

Ook wij trouwen de 12de. Het begint inderdaad echt af te korten nu.
Nog een paar zaken te regelen, maar het komt wel in orde.
Ik heb niet echt stress, gewoon wat zenuwachtig en hopen dat we niets vergeten zijn en dat alles goed zal verlopen...

Veel plezier alvast!
Groetjes,
Cindy

Caroline
12-8-2006
 Meld misbruik6-8-2006 13:55:10

Hey Elke,

Wij trouwen in Haaltert dat ligt bij Aalst. Ik slaap ook slecht en t is nog 6 dagen.

Ik ben ook echt bang dat we iets zouden vergeten zijn. We hebben zaal, DJ, fotograaf, ceremoniemeester, wagens, bloemen, ringen, onze kleren, huwelijksreis en kapper vastgelegd. Misboekjes, menu's en muziekCD voor in de kerk zijn gemaakt.

Alleen nog geen cadeau voor onze getuigen... maar ik dacht dat we mss iets konden meebrengen van onze huwelijksreis.

Zie jij iets wat we vergeten zouden kunnen zijn?

groetjes en nog veel moed toegewenst ;-)
Caroline

Katrien
12-8-2006
 Meld misbruik6-8-2006 15:27:32

Hallo!

Wij trouwen ook op 12 augustus!
Het komt nu inderdaad heel dichtbij. Last van stress heb ik niet, meer een positieve zenuwachtigheid. Ik kan niet wachten tot het zover is. Veel succes allemaal volgende week en geniet ervan!

Groetjes,
Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...