Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester: prijs? regio Limburg?

  24-2-2012 16:06:57
Wij zijn aan het twijfelen of we niet toch een ceremoniemeester zouden nemen voor onze trouw.
Vandaar enkele vraagjes:
Wat is ongeveer de prijs van een ceremoniemeester? Wat zal dit inhouden?
Kennen jullie ceremoniemeesters regio Limburg?
Bedankt voor de info!
Groetjes Caroline

caroline
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1842


Davy

 Meld misbruik24-2-2012 18:15:12

Beste Caroline,

Heb je een privébericht gestuurd.

Vriendelijke groeten

Davy
www.allegebeure.be



Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik24-2-2012 19:56:48

hey Caroline,

Wij hebben Georges Roebben uit Zepperen als ceremoniemeester. (0498.30.47.91)
Wij betalen €150. Denk wel dat het normaal €200 is maar kregen korting als we op de huwelijksbeurs vastlegden.
Hij zal ons helpen met de tocht van thuis tot aan het stadhuis (zorgen dat iedereen op tijd klaar staat, juiste volgorde, route naar het stadhuis,...) en dan ook in de kerk.
Hij zorgt dus eigenlijk dat iedereen op tijd op de juiste plaats staat. Ook zorgt hij voor de extra's die je nodig hebt: duiven, rode loper, stoeltjes voor in de kerk zonder leuning als deze er niet zijn, je helpen gaan zitten :-) , de kerk netjes in orde, enz...
met andere woorden : jij zegt wat je verwacht van die dag en hij zorgt dat het er is.
Hij geeft ook handige tips en vaak zijn er ook dingen waar we helemaal niet aan gedacht hadden zonder hem.

Je moet je natuurlijk goed voelen bij de ceremoniemeester die je kiest want er waren er nog die ons hadden aangesproken op de huwelijkbeurs waarbij ik dadelijk zoiets had van 'NEE'!
Wij zijn heel tevreden van Georges, en mijn vriend wou oorspronkelijk helemaal geen ceremoniemeester maar toen we ons eerste gesprek achter de rug hadden was hij toch heel blij dat ik hier mijn zin had doorgedreven

Een andere ook goede ceremoniemeester isValere Peeters uit Genk.

Veel succes!

Groetjes,
Sandra






Jili
12-5-2012
 Meld misbruik24-2-2012 19:58:45

Hoi,

Wij hebben Eric Lëen uit Stokrooi.
Je mag me altijd een mailtje sturen als je zijn gegevens wilt. (jili.de.weyer@gmail.com).
Wij betalen 250 euro.

Groetjes



Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik24-2-2012 22:34:42

Hoi

Wij hebben Chris van Ceremoniehuis Vos uit Zoutleeuw. Zijn vrouw Cindy helpt ook.

Toffe mensen en ik mag hen steeds contacteren met mijn vragen!! :)

groetjes

Katrien



Vicky
30-6-2012
 Meld misbruik25-2-2012 12:54:24

Hallo

Wij hebben Jos Sterken van Mielen - Boven - Aalst.
Hij begeleidt ons van thuis tot aan het stadhuis en dan aan de kerk. Hij zorgt er ook voor dat alle misboekjes op zijn plaats zijn en dat alles wat we nodig hebben in de zaal voor het feest later ook op tijd op zijn plaats geraakt.

Wij betalen € 170. Stuur maar een privébericht voor zijn nr, als je geïnteresseerd moest zijn!

Groetjes

Vicky


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...