Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speciaal Vervoer

  25-6-2004 14:40:23
Hallo,

Wij trouwen in maart 2004! Omdat mijn ouders slechts enkele meters naast het gemeentehuis wonen en slechts één straat van de kerk, dachten wij geen vervoer te voorzien. Toch wil ik iets speciaals en niet zomaar te voet gaan ! Heeft iemand tips!


Veerle
19-3-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1354


Annelies

 Meld misbruik25-6-2004 15:46:16

Mijn broer woont op 1 straat van de kerk en het gemeentehuis ligt ongeveer 500m dichterbij. Zij zijn van bij hen thuis vertrokken met een koets (waar heel de suite in kon)naar het gemeentehuis. Aangezien het wettelijk huwelijk snel voorbij was en we nog een half uurtje tijd hadden, zijn we een beetje het dorp rondgereden (gelukkig scheen het zonnetje). Na het kerkelijk huwelijk gingen zij met de fotograaf en de koets op pad om foto's te trekken.

De afstand was vrij groot om te voet te doen en misschien wat kort voor de koets, maar aangezien we nog een rondje gedaan hebben, heeft die koets goed dienst gedaan :-)
Misschien is dit een ideetje?



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik25-6-2004 20:13:19

idem... als bij annelies!
bij ons is ook alles dicht, zelfs de feesttent staat in de schaduw van onze kerk...dus...

ook koetsen voor ons!



karen

 Meld misbruik28-6-2004 19:58:28

wij kennen iemand en die verhuurd kamelen en olifant.echt,da is leuk jong en op de olifant kan je in een mand zitten.Je maakt je niet vuil...echt de moeite.Als je ze nodig hebt geef ik je meer info



jessy
17-9-2004
 Meld misbruik6-8-2004 11:20:40

aan karen

kan je me gegevens geven voor verhuur olifant of kameel
dit vind ik nu echt wel origineel
we wonen ook dichtbij gemeentehuis en trouwen niet voor de kerk
maar als de prijs meevalt zou ik het wel overwegen !!
je kan me ook mailen op jessy2170@hotmail.com



Nele

 Meld misbruik17-9-2004 19:13:02

Geen vervoer, toch gewoon te voet, maar dan wel als een koningin over de rode loper. Laat rode loper aanleggen van de voordeur tot aan de ingang van het gemeentehuis.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...