Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleedjes volwassen bruidsmeisjes CHECK!!

  23-2-2012 22:16:40
Deze namiddag enkele uurtje uitgetrokken om naar Brasschaat te rijden met 2 van de 4 bruidsmeisjes, mijn zus, mama en schoonmama. En het was een zeer geslaagde namiddag!! Ze hebben alles gepast wat we maar wilden en uiteindelijk zijn ze ADEMBENEMEND en vooral zeer budgetvriendelijk gesteld!
Anne Sophie Smartshopping is echt een aanrader. We vertrokken met de bedoeling om eens te gaan kijken en informeren en zijn naar buiten gekomen met 4 kleedjes voor de grote bruidsmeisjes ... en ons bruidje was ZEER tevreden!
Het was de trip van Limburg zeker waard.

Annechien
5-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1428


kevin
1-6-2012
 Meld misbruik24-2-2012 8:08:44

Hey,

Kan je me vertellen wat ongeveer de gemiddelde prijs daar is van een kleedje? Ik ga er morgen langs met mijn getuigen voor een kleedje voor haar. Daar ik er geen 500 euro voor wil uitgeven. is het dan haalbaar?

Alvast bedankt.

Groetjes

Nuri (bruidje van Kevin)



Tina
23-6-2012
 Meld misbruik24-2-2012 12:52:44

Ik ben ook benieuwd naar de prijzen.. Ik zou morgen met mijn bruidsmeisjes naar Brussel trekken, dus misschien zal ik mijn planning nog moeten herzien/aanvullen ;)



Annechien
5-10-2012
 Meld misbruik24-2-2012 13:57:21

De prijzen vallen ZEER goed mee. Alle kleedjes die zij gepast hebben zaten tussen de 100 en de 200 €. Ze hebben trouwens 4 winkels: Waver, Brussel, Brasschaat en Sint-Martens-Latem. Kijk maar eens op hun website/facebook!



kevin
1-6-2012
 Meld misbruik24-2-2012 15:16:22

Das goed, nieuws. Alvast bedankt.



Tina
23-6-2012
 Meld misbruik24-2-2012 15:54:03

Super, bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...