Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

shoenen

  23-2-2012 21:33:36
Ik ben vandaag bij Van Loock geweest en heb mijn trouwschoentjes gevonden. Het zijn heel eenvoudige en zou er graag nog iets laten opzetten van strass steentjes of parels door de schoenmaker. Wie weet waar ik zoiets kan vinden? Al de schoenen met pareltjes of strass steentjes waren 'peep toe' schoenen en mijn tenen zijn daar niet voor gemaakt ;-)

Merci!

Laurence
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1290


tima
8-9-2012
 Meld misbruik23-2-2012 21:56:27

tik eens shoe clips in op google verkopen ze oa op etsy miss is dit iets voor jou



Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik23-2-2012 22:10:56

merci al voor den tip ;-)



Emily
26-5-2012
 Meld misbruik24-2-2012 8:08:28

Hey Laurence,

er bestaan ook 'shoe clips' die je op je schoenen kan schuiven (aan de tip, dus dat is een clipje dat je over de uitgesneden kant van je schoen schuift aan de voorkant). Ik heb ze al gezien in verschillende bruidsschoenenwinkels, Tsjari in Breda en ook waar ik mijn schoenen heb gekocht, daar hadden ze veel meer keuze: Stylez shoes in Rotterdam. Mss dat je het ook kan googelen en via internet bestellen? Ze zagen er wel goed uit van kwaliteit!

Succes en groetjes,

Emily



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik1-3-2012 21:30:29

http://www.trouwschoenen.com/collecties/NFCL.html

Ik heb er ook zo'n paar gepast met mijn schoenen, maar het was net iets te druk... Ik vind het alleszins wel een heel leuk alternatie!

Groetjes
Alessia



Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik1-3-2012 21:44:33

Hey, heb ze ook al gezien. Is me ook iets te druk. Ben het nu in een schoenenwinkel bij ons in de buurt gaan vragen en ze gaan iets zoeken voor mij. Moet men schoenen is meebrengen. Ben benieuwd...
Toch merci voor de tips!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...