Terug naar overzicht
Hoi Pascaleik ben daar al geweest. had er een website van gevonden en dacht van waaw!!! dus ik en mijn toekomstige daar naartoe. da was echt een dikke tegenvaller! ok, ze hebben der wel veel jurken, maar ze waren daar nie echt vriendelijk, ze zijn echt heel duur en tis daar juist een magazijn... en je zou denken dat het gemakkelijk te vinden is, maar het ligt zo beetje verscholen achter een oud tankstation. je kan er wel mooie dingen op de kop tikken, dat wel, maar ik vond het daar persoonlijk nie zo goedgroetjesInge14-10-2006
ik had het bruidsparadijs ook gevonen via internet. Voor ons was het ook een tegenvaller. Ik was er samen met mijn moeder en schoonmoeder langsgegaan om londense taxi's te huren en het waren precies roestbakken. De verkoopster zei dan nog dat ze klaar stonden om ene ceremonie te doen. Uiteindelijk hebben we ze dan bij the londen ceremony bus gehuurd. Daar blonken ze al toen we toekwamen en ze moesten nog opgeblonken worden. Daar waren ze ook veel vriendelijker dan bij het bruidsparadijs.Nee, het bruidsparadijs is echt geen aanrader hoor.groetjesIlse reeds 1 dag gehuwd.
Hallo, Wij zijn er ook langsgeweest, tijdens hun 'opendeur-beurs'. En ik moet mij toch ook aansluiten bij de anderen hier. We moesten omwille van die beurs langs achter binnengaan, waar ze de bussen konden binnenzetten enzo. Het rook daar al naar olie ed. Dus niet echt een goede eerste indruk (na het feit dat het inderdaad achter een oud lelijk tankstation ligt, waar er trouwens geen parkeerplaats voorzien was). Mijn kleed ging ik er zowiezo niet bestellen omdat het wat ver is, maar de rest is wel leuk om ideeën op te doen. We hebben er wel niets gekocht of besteld. Het is wel een leuke winkel als je in de buurt woont, om eens te gaan kijken. Maar ik zou er niet speciaal voor omrijden...groetjes,Sofie
Hey pascale,Wij zijn ook bij het bruidsparadijs geweest en hebben er het kostuum voor mijn vriend gekocht. Het is er wel heel duur vond ik zelf maar ze waren wel heel behulpzaam en vriendelijk.GroetjesEvy
ook zelfde hier, tegenvaller na het op het internet te vinden. Het is er rommelig, en je moet er zeker niet voor kledij gaan.
ik moet idd ook het bevestigen.we zijn er ook langs geweest en ze waren idd alles behalve vriendelijk.als we wat uitleg vroegen zeiden ze dat ze nu ff geen tijd hadden.klantenservice??ver te vinden!!!!waren uiteindelijk boos omdat hadden iets origneel gevonden voor de ringen maar omdat het beschadigd was(en we toch maar 1 keer trouwen)vroegen we of ze geen ander hadden.zeiden vlakaf als we niet zo meenamen dat we op een ander moesten gaan zoeken.Waren er vlug weg.En is id vrij duur.Anja12/08/06